Economist
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Experienta - cel putin 2 ani in domeniul financiar-contabil;
Abilitati ︇de lucru ︇︆︈︅︋︁︇︉︂︆︄︅︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎Microsoft Office, internet, e-mail communication;
Cunoasterea programului de contabilitate Nexus – constituie avantaj;
Cunoştinţe de contabilitate si cunoasterea legislatiei in vigoare;
Cunostinte utilizare program de calcul tabelar EXCEL.
Descrierea jobului
︃︁︄︁︂︁︁︉︉︁︀︂︃︃︈︃︁︃︀Urmareste incasarile si platile efectuate de casier, zilnic, prin respectarea plafonului de casa stabilit de lege;
Verifica daca documentele justificative primite spre inregistrare de la casier au semnatura persoanelor care raspund pentru legalitatea si necesitatea operatiunilor inscrise in documente si daca toate aceste documente sunt completate corect;
Contabilizeaza si inregistreaza deconturile, saptamanal;
Verifica si corecteaza acolo unde este cazul, deconturile care nu sunt intocmite conform legislatiei in vigoare si face demersurile necesare pentru intocmirea decontului conform legii;
Contabilizeaza si inregistreaza extrasele de cont din banca, pentru toate conturile deschise de societate, atat in lei cat si in valuta; extrasele vor fi descarcate on line;
Inregistreaza si contabilizeaza toate documentele contabile primite ( facturi furnizori, extras cont, chitante, bonuri fiscale, etc), cu incadrarea corecta a documentelor pe venituri si cheltuieli, pe centre de cost;
Are obligatia inregistrarii scadentei tuturor documentelor inregistrate;
Efectueaza componente ale soldurilor conturilor si efectueaza reglari pe baza acestora;
Efectueaza componenta soldului 542 pana pe data de 15 ale lunii urmatoare;
Se ocupa de verificarea registrelor contabile lunare obligatorii (Registru de Casa, Borderou facturi, Jurnale de banca, alte borderouri si jurnale) si preda dosarele lunare in 20 zile de la depunerea declaratiilor aferente lunii respective (de exemplu, pentru luna ianuarie, termenul pentru depunerea declaratiilor este 25 februarie, iar termenul de predare a dosarelor aferente lunii ianuarie este 15 martie);
Inregistrare note contabile manuale, verificare jurnale vanzari si cumparari, identificare si corectare erori colectare, componente solduri, verificare balanta;
Alte responsabilitati date de conducerea companiei ce pot avea legatura cu activitatea postului.
Beneficii
Financiare:
Pachet salarial motivant, potrivit experientei si pregatirii;
Bonusuri pentru sărbători;
Tichete de masă(dupa 3 luni de activitate in cadrul companiei).
Compensații:
Zile libere legale respectate;
Sănătate & mediu de lucru:
Asigurare privată de sănătate(dupa 3 luni de activitate in cadrul companiei);
Fructe, cafea apă gratis;
Evenimente sociale si de teambuilding.
Program de inducție și de mentorat;
Investiție în dezvoltarea personală și profesională;
Echipă tânără și profesionistă;
Desfașurarea activității într-un sediu modern, poziționat central;
Loc de munca stabil, într-o companie în plină dezvoltare;
Posibilitati reale de avansare.
Descrierea companiei
Înființată în anul 2013, Urbio este o companie românească cu capital privat, formată dintr-o echipă naţională de specialişti, cu o vastă experienţă în domeniul energetic și IT&Services, demonstrată prin numeroase proiecte implementate în ultimii 8 ani.
Viziunea noastră este de a oferi soluții alternative la sistemele de energie tradițională și eficientizarea iluminatului stradal. Suntem specializați în dezvoltarea sistemelor fotovoltaice, sistemelor solare și cele eoliene, folosite pentru a crea infrastructuri urbane durabile, ecologice și interconectate la nivel național.