Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

ECONOMIST

SC ADREM INVEST SRL
2 poziții
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Cerințe:
  • Studii superioare economice;
  • Experiență minim 3 ani pe un post similar.

Cunoștințe și abilități:
  • Cunoștințe solide de contabilitate;
  • Cunoștințe foarte bune de legislație financiar – contabilitate;
  • Cunoștințe bune operare PC (Word, Excel); reprezintă un avantaj cunoașterea programului de contabilitate, Charisma ERP.
  • Spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie
  • Abilitate decizionala
  • Planificare si organizare
  • Managementul riscurilor
  • Orientare spre rezultate
  • Rezistenta la stres
  • Managementul timpului
  • Comunicare
  • Atentie la detalii
  • Capacitate de analiza si sinteza.

Descrierea jobului

  • Operare documente contabile primare: facturi de achiziții, note de intrare/recepție stocuri, bonuri de consum, ordine de deplasare, deconturi, extrase ︁︀​︂︃︃​︇︁​︆︄bancare;
  • Alocarea în sistem a înregistrărilor efectuate pe conturi contabile și centre de cost conform metodologiei contabile existente și informațiilor primite;
  • Arhivarea și evidența documentelor contabile înregistrate;
  • Organizeaza și asigură efectuarea corectă și la timp a înregistrărilor în contabilitate, cronologic și sistematic, potrivit planurilor de conturi și normelor legale emise de instituțiile de reglementare legala pe baza documentelor justificative ale tuturor operațiunilor patrimoniale.
  • Asigurarea desfasurarii ritmice si in bune conditii a operatiunilor specifice activitatii financiar-contabile (decontare cu furnizorii si beneficiarii, inregistrare facturi, reglare balante de stocuri, analiza lunara a conturilor etc.);
  • Verifica jurnalele de vanzari si cumparari, verifica partenerii dpdv TVA, inactivitate, TVA la incasare, alte verificari conform legislatiei;
  • Aprofundarea permanenta a modificarilor legislative specifice activitatii pe care o desfasoara (stocuri, servicii, TVA);
  • Semnaleaze abaterile/ neconformitatile si contribuie la aplicarea procedurilor de corectare.

Beneficii:
  • Pachet salarial competitiv;
  • Bonusuri pentru performanţă;
  • Beneficii non-financiare: certificări, training, etc.;
  • Program de lucru în sistem hibrid.
  • Atmosferă benefică dezvoltării profesionale şi personale.

Descrierea companiei

Grupul Adrem sprijină tranziția spre energie regenerabilă prin oferta sa de soluții și servicii dedicate domeniului energetic, prin intermediul celor trei companii – Adrem Invest, Adrem Engineering și Adrem Link – fiecare specializată pe segmentul ei de piață. Peste 1.000 de angajați din 18 județe asigură expertiza și abilitățile necesare pentru planificarea, dezvoltarea și implementarea soluțiilor la cheie, personalizate nevoilor clienților noștri, acoperind proiecte la nivelul întregii țări. De 30 de ani, oferim clienților noștri produse, soluții și servicii dedicate domeniului energetic.
Publicat 5 Iun. 2024 Reactualizat 5 Iun. 2024 Expiră 5 Iul. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.