Candidatul Ideal
- Educaţie necesară: studii universitare finalizate, cu specializare în domeniul contabilitate
- Experienţă practică necesară: experienţă practică de minim 5 ani în domeniul financiar-contabil; cunoştinţe aprofundate RAS şi IFRS (obligatoriu)
- Cunostinte obligatorii cerute de legislatie: legislaţia contabilă şi fiscala în vigoare;
- Cunoştinţe lingvistice: limba engleza la nivel avansat
- Cunoştinţe IT: deprinderi utilizare MS Office, cunoştinţe avansate de utilizare a sistemului SAP (FI/FI-AA/SEM)
- Altele: capacitate de lucru în echipă / orientare către lucrul în echipă; grad înalt de autonomie şi o atitudine pro-activă; putere de motivare şi convingere
Descrierea jobului
- Acorzi consultanţă, elaborezi soluţii contabile şi monitorizezi implementarea lor în cele mai bune condiţii de calitate şi în termenele agreate, pentru tratamentul contabil şi fluxul informaţional aferent tranzacţiilor desfăşurate de către companie;
- Asiguri şi răspunzi de implementarea cerinţelor legislaţiei financiar-contabile şi fiscale româneşti (RAS), precum şi a celor trasate de manualul de contabilitate al grupului în activitatea curentă de reflectare a operaţiunilor contabile în Raportarea Statutară (RAS) şi Raportarea de Grup (GRP);
- Asiguri şi răspunzi de monitorizarea procesului de reconciliere a relaţiilor cu părţi afiliate, în cele mai bune condiţii de calitate;
- Elaborezi rapoarte cu privire la situaţia analitică a conturilor aferente ariilor contabile: datorii/costuri, creanţe/venituri, imobilizări corporale şi necorporale, conturi bancare si HR;
- Asiguri şi răspunzi de eficienţa controalelor interne din procesele financiar-contabile şi cele asociate atribuite de către superiorul ierarhic.
Ce îți oferim noi
- Îți oferim mai mult decât un salariu: Primești cadouri cu ocazia evenimentelor importante din viața ta precum căsătoria, 1 iunie iar lista continuă. Excelezi în ceea ce faci? Poți să fii unul dintre cei care primesc bonusuri de performanță, dacă locuiești prea departe de sediu, te ajutăm cu decontarea transportului
- Plătești ușor cu tichetele de masă: Ai tichetele încărcate pe un card de masă cu care poți să plătești contactless
- Lucrezi cu plăcere, sănătos și în siguranță: Ai o asigurare medicală privată. Dacă îți schimbi ochelarii de vedere, noi acoperim o parte din valoarea lor. Poți lucra și de acasă în model hibrid, dacă aria în care activezi îți permite acest lucru. Noi scriem acest anunț de acasă. Unii dintre noi lucrăm și pe teren, dar în siguranță
- Primești două pensii după ce nu vei mai lucra: E posibil. Prin pensia facultativă vei avea un venit suplimentar, pe lângă pensia din sistemul public
- Ești plătit dublu ca să mergi în vacanță: Da, ai citit bine. Ai o primă de vacanță! În plus, ai parte de mai multe zile libere decât angajații altor companii. După ce te întorci din concediu, noi îți decontăm o parte din valoarea serviciilor turistice
- Punem accent pe dezvoltare: Te dezvolți în continuare, alături de noi, prin sesiuni de workshop-uri, training-uri și certificări noi
Descrierea companiei
Imaginează-ți cum ar fi dacă ideile tale ar fi ascultate și ai avea șansa să le pui în practică. Să ai oportunitatea să te dezvolți într-un mediu internațional alături de oameni care vor deveni mai mult decât colegi. Impactul pe care îl vei aduce va avea un efect în comunitate și pentru mediul înconjurător. Suntem peste 6000 de colegi in România, de 15 ani distribuim și furnizăm electricitate, gaze naturale și oferim soluții energetice. La E.ON vei găsi un mediu de lucru stabil și sigur pentru tine orientat către client. Prinde oportunitatea de a te specializa în domeniul care ți se potrivește sau de a deprinde cunoștințe și abilități în domenii noi. Tu alegi. Noi ne străduim să iți fie bine.