Joburi
Cariera
Te joci?
Salarii
Ofertă Companii
Cont nou
roen

Economist Junior

KADRA TECH S.R.L.
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Ne întărim departamentul financiar!

Dacă îți place să „te joci” cu cirfele fără să-ți scape ifnormații importatne prinrte degete, ai bune abilități de organizre și plnaificare și reușești să indentifici cele nouă greșeli din acest text prin ațenția ta la detalii, trimite-ne CV-ul tău frără ezitare!

Cunoștințe și abilități necesare:
  • Studii superioare în domeniul economic;
  • 2 ani experiență de muncă în domeniul financiar-contabil;
  • Competențe de operare PC si de utilizare a pachetului Microsoft Office;
  • Bune abilități de comunicare;
  • Experiența de muncă în sistem ERP constituie avantaj (Microsoft Business Central)
  • Precizie, acuratețe și asumarea muncii;
  • Capacitatea de prioritizare și respectare a termenelor limită.

Descrierea jobului

Responsabilitățile jobului:
  • Efectuarea analizei contabile / fiscale a documentelor și aplicarea legislației în vigoare;
  • Inregistrarea cronologică și sistematică a documentelor primare în sistemul contabil;
  • Emiterea / procesarea facturilor pentru clienți;
  • Verificarea și clasarea facturilor de vânzări;
  • Verificarea corectitudinii înregistrărilor efectuate;
  • Verificarea corelațiilor dintre conturi și între datele contabile și gestiuni;
  • Verificarea corespondenței dintre facturile client și contractele aferente și sesizarea inadvertențelor;
  • Informarea departamentului cu privire la eventualele neconcordanțe, deficiențe de întocmire, documente lipsă, documente de întocmit, documente de transmis suplimentar și urmărește primirea completărilor;
  • Arhivarea corespunzătoare a documentelor financiar-contabile, a contractelor, a altor documente interne sau externe referitoare la activitatea financiară și comercială a firmei;
  • Asigurarea suportului in inchiderile lunare si in auditul societății.

Descrierea companiei

KADRA oferă, prin intermediul partenerilor săi naționali și internaționali și a echipei de specialiști, soluții integrate inovator, într-o lume aflată în continuă dezvoltare. Provocarea noastră este aceea de a oferi beneficiarilor soluții tehnice de construcție și management al căilor de acces. Cu orientare clară spre rezultate optime, KADRA înseamnă soluții integrate pentru sporirea confortului și a sentimentului de siguranță.

Soluțiile KADRA se clasifică în trei linii de business:

  • Trape de fum, luminatoare, policarbonat
  • Acces automat – uși, porți, ferestre
  • Sisteme de management al parcărilor
Publicat 14 Ian. 2025Reactualizat 14 Ian. 2025Expiră 13 Febr. 2025
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.