Candidatul Ideal
Dacă ai experiență de cel puțin un an în domeniul asigurărilor și ești gata să faci următorul pas în carieră, te invităm să descoperi mai multe despre acest rol!
- Ești o persoană creativă, perseverentă și responsabilă, cu o reacție rapidă și o judecată corectă?
- Te descurci foarte bine cu Microsoft Office, în special Excel?
- Ai studii superioare economice?
- Ai finalizat un masterat într-un domeniu relevant pentru rol?
- Ai lucrat cu raportările periodice către Autoritatea de Supraveghere Financiară și cu verificarea reglementărilor contabile în vigoare?
- Ai experiență în gestionarea registrului plăților către asigurători și furnizori și te asiguri că sunt achitate la timp?
- Ai experiență în arhivarea documentelor contabile lunare, precum facturi, deconturi și extrase bancare?
Descrierea jobului
- În zona financiar-contabilă – vei efectua operațiuni bancare, vei înregistra operațiuni financiare în registrele contabile și vei verifica încasările. Vei menține comunicarea cu băncile, clienții și furnizorii, vei întocmi facturi și declarații fiscale și vei gestiona documentele contabile. De asemenea, vei organiza arhiva, vei urmări plățile către furnizori și vei pregăti rapoartele financiare pentru Autoritatea de Supraveghere Financiară.
- În zona operațională – vei prelua documentele din departamentele comerciale, vei întocmi deconturi pentru deplasări și vei analiza procedurile interne pentru îmbunătățiri. Vei folosi platformele digitale, vei genera borderouri pentru primele intermediate și le vei achita. De asemenea, vei emite facturi de comision și te vei asigura că sunt încasate de la asigurători.
Ce îți oferim?
- Un mediu de lucru plăcut și motivant
- Companie de prestigiu, alături de care vei crește
- Birou modern, într-o locație premium, ușor accesibilă, cu conexiuni excelente la transportul public (inclusiv metrou)
- Echipă super faină de profesioniști, gata să te susțină
- Un pachet salarial atractiv, la nivelul așteptărilor tale
- Program de lucru flexibil, adaptat nevoilor tale
Descrierea companiei
Societate de brokeraj si consultanta in domeniul managementului de risc si al asigurarilor, cu capital elvetian, autorizata de catre ASF la sfarsitul anului 2019. Activitatea societatii este orientate spre clientii corporate, respectiv IMM-uri cu operatiuni complexe care necesita sprijinul unui profesionist in materie de riscuri si asigurari, si de asemenea companii mai mari care urmaresc optimizarea programelor lor de asigurare, sau stabilizarea performantei financiare prin management de risc. Viziunea Obsidian este sa devina unul dintre jucatorii importanti in piata brokerilor de asigurari specializati pe segmental B2B, iar atingerea acestui obiectiv se doreste a se realiza prin aportul echipei de profesionisti, care pot face diferenta. Mai multe detalii privind firma si specificul sau de activitate puteti gasi aici: www.obsidianbroker.ro.