Candidatul Ideal
- Studii superioare economice, finalizate;
- Experienta in domeniu minim 3 ani;
- Capacitate foarte buna de planificare, organizare, coordonare;
- Abilitati de comunicare;
- Persoana, dinamica, activa, rezistenta la stres;
- Capacitate de sinteza si analiza;
- Cunostinte operare PC (WORD, EXCEL)
- Experienta in domeniu minim 3 ani;
- Capacitate foarte buna de planificare, organizare, coordonare;
- Abilitati de comunicare;
- Persoana, dinamica, activa, rezistenta la stres;
- Capacitate de sinteza si analiza;
- Cunostinte operare PC (WORD, EXCEL)
Descrierea jobului
- intocmeste si emite rapoartele de erecuperare creante conform procedurii societatii;
- Urmarirea situatiei facturilor neincasate de la client - zilnic
- Emitere somatii de plata si notificari –atunci cand se impune
- Initierea procedurilor de recuperare a creantelor neincasate si urmarirea actiunii demarate – zilnic
- Mentinerea legaturii cu clientii si rezolvarea diferentelor aparute intre situatiile contabile/confirmari sold – zilnic
- verificarea si clarificarea avansurilor emise si neincasate sau a celor incasate si nestornate - periodic
- Inregistreaza anularea provizioanelor atunci cand creanta a fost incasata sau la dizolvarea clientului – la data intervenirii
- Arhiveaza contractele de prestari servicii client, transmite copii scanate ale acestora si centralizarea lor in tabelul excel-zilnic
- Prezentarea saptamanala catre conducerea societatii a situatiei clientilor restantieri si lunara a balantei de client;
- Transmiterea catre sefii de atelier a contractelor care urmeaza sa expire-lunar;
- Contabilizarea facturilor de marfa si verificarea lor pana la angajarea unei persoane;
- Urmarirea situatiei facturilor neincasate de la client - zilnic
- Emitere somatii de plata si notificari –atunci cand se impune
- Initierea procedurilor de recuperare a creantelor neincasate si urmarirea actiunii demarate – zilnic
- Mentinerea legaturii cu clientii si rezolvarea diferentelor aparute intre situatiile contabile/confirmari sold – zilnic
- verificarea si clarificarea avansurilor emise si neincasate sau a celor incasate si nestornate - periodic
- Inregistreaza anularea provizioanelor atunci cand creanta a fost incasata sau la dizolvarea clientului – la data intervenirii
- Arhiveaza contractele de prestari servicii client, transmite copii scanate ale acestora si centralizarea lor in tabelul excel-zilnic
- Prezentarea saptamanala catre conducerea societatii a situatiei clientilor restantieri si lunara a balantei de client;
- Transmiterea catre sefii de atelier a contractelor care urmeaza sa expire-lunar;
- Contabilizarea facturilor de marfa si verificarea lor pana la angajarea unei persoane;
Descrierea companiei
COMERT CU AUTOVEHICULE.
Joburi similare