Candidatul Ideal
Absolvent studii superioare economice
Experienta anterioara in domeniu, pe o pozitie similara - min. 5 ani;
Foarte bune cunostinte de operare MS Office- in special Excel
Bune cunostinte in domeniul fiscalitatii;
Abilitati de comunicare in limba Engleza - nivel B1 (scris, vorbit).
Abilitati numerice deosebite;
Entuziasm, gandire pozitiva;
Seriozitate si constiinciozitate;
Rigurozitate si meticulozitate.
Locul de munca oferit, este in Jucu, parc Tetarom 3.
Experienta anterioara in domeniu, pe o pozitie similara - min. 5 ani;
Foarte bune cunostinte de operare MS Office- in special Excel
Bune cunostinte in domeniul fiscalitatii;
Abilitati de comunicare in limba Engleza - nivel B1 (scris, vorbit).
Abilitati numerice deosebite;
Entuziasm, gandire pozitiva;
Seriozitate si constiinciozitate;
Rigurozitate si meticulozitate.
Locul de munca oferit, este in Jucu, parc Tetarom 3.
Descrierea jobului
- Inregistreaza in evidenta contabila a facturilor de marfa si servicii;
- Inregistreaza operatiunile de incasari si plati prin banca si prin registrul de casa, verifica documentele si inregistreaza deconturile de cheltuieli de deplasare, in lei si valuta;
- Tine evidenta mijloacelor fixe si a obiectelor de inventar, intocmeste si inregistreaza notele contabile privind amortizarea lunara;
- Intocmeste lunar componentele de sold ale conturilor si se asigura ca reflecta o imagine conforma cu realitatea, in vederea raportarii corecte a balantei contabile;
- Verifica jurnalul de cumparari si de vanzari;
- Intocmeste lunar decontul de TVA pe baza jurnalelor;
- Verifica schimbarile legislative care apar in legatura cu operatiunile pe care le inregistreaza;
- Intocmeste confirmarile de sold la inchiderea exercitiului, pentru clienti interni si externi;
- Participa la intocmirea situatiilor financiare semestriale si anuale;
- Respecta termenele de raportare interna;
- Intocmire documente transport;
- Contracte;
- Rapoarte angajati, concedii, etc;
- Programari interviuri personal productie;
- Gestionare situație angajați (pontaje, concedii, postare locuri de muncă și programare interviuri);
- Facturare, redactare acte , transporturi, servicii închirieri;
- Inregistreaza operatiunile de incasari si plati prin banca si prin registrul de casa, verifica documentele si inregistreaza deconturile de cheltuieli de deplasare, in lei si valuta;
- Tine evidenta mijloacelor fixe si a obiectelor de inventar, intocmeste si inregistreaza notele contabile privind amortizarea lunara;
- Intocmeste lunar componentele de sold ale conturilor si se asigura ca reflecta o imagine conforma cu realitatea, in vederea raportarii corecte a balantei contabile;
- Verifica jurnalul de cumparari si de vanzari;
- Intocmeste lunar decontul de TVA pe baza jurnalelor;
- Verifica schimbarile legislative care apar in legatura cu operatiunile pe care le inregistreaza;
- Intocmeste confirmarile de sold la inchiderea exercitiului, pentru clienti interni si externi;
- Participa la intocmirea situatiilor financiare semestriale si anuale;
- Respecta termenele de raportare interna;
- Intocmire documente transport;
- Contracte;
- Rapoarte angajati, concedii, etc;
- Programari interviuri personal productie;
- Gestionare situație angajați (pontaje, concedii, postare locuri de muncă și programare interviuri);
- Facturare, redactare acte , transporturi, servicii închirieri;
Descrierea companiei
Napoca Steel este o societate comerciala cu sediul in Jucu, judetul Cluj, avand ca obiect de activitate proiectarea, executia si instalarea de confectii si structuri metalice pentru diferite aplicatii industriale si civile.
Napoca Steel a fost infiintata in anul 2012 fiind rezultatul imbinarii perfecte intre profesie si pasiune si din dorinta de a veni in sprijinul clientilor cu solutii personalizate. In acelasi timp am vrut sa punem in aplicare intr-un mod cat mai optim, experienta si cunostintele noastre din domeniul confectiilor metalice dobandite in pozitiile ocupate anterior.