-25%
La 25 ani de eJobs ai 25% discount la anunțuri & CV-uri. Folosește codul: La anunțuri și CV-uri folosind codul:
eJobs25

Economist Contabil - Asistent Manager

ARENA FASHION OUTLET S.R.L.
2 poziții
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Aptitudini bune de comunicare;
Atenție distributivă;
Cunoștințe in contabilitatea de gestiune;
Aptitudini de calcul matematic;
Aptitudini de lucru în echipă;
Rezistență mare la stres;
Cunoștințe MS Office;
Aptitudini de a lucra cu documente;
Abilități bune de organizare a timpului și activităților;
Cunoștințe de legislație gestiune stocuri;
Spirit de inițiativă;
Deschidere spre a învăța lucruri noi.
Punctualitate și gândire "outside the box";

Descrierea jobului

Ne dorim alaturi de noi o persoana care sa aiba urmatoarele responsabilitati principale:
Intocmirea documentelor primare (avize de insotire marfa, ︁︀​︂︃︃​︇︃​︁︃︂NIR, facturi vanzare, Cod UIT bonuri fiscale, ordine de deplasare etc), evidenta si urmarirea stocurilor (ideal ar fi sa fie familiarizata cu programul de contabilitate WinMentor, SAGA C);
Centralizarea datelor pentru obtinerea de rapoarte;
Verificarea datelor introduse in sistem cu datele din documentele primite sau emise.
Efectuarea platilor si completarea biletelor la ordin;
Elaborarea situațiilor financiare lunare și anuale;
Colaborarea cu auditorii externi și cu autoritățile fiscale;
Monitorizarea incasarii creantelor ajunse la scadenta;
Asigurarea conformității cu standardele contabile și fiscale;
Asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei;
Preluarea si distribuirea documentelor la compartimentele implicate, indosarierea si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, punctelor de lucru si a celorlalti angajati;
asigurarea transmiterii documentelor si marfurilor prin curierat sau e-mail;
Elaborarea si redactarea documentelor cerute de management, orice alte activitati necesare bunului mers al societatii;
Cunoasterea operatiunilor de import/export.
Aptitudinile tale:
Experiență anterioară în gestionarea depozitelor sau în domeniul logistic
Ai minimum 5 ani experiență profesională în domeniu și minimum 2 ani în coordonarea unei echipe;
Pentru noi contează că ai atât abilități de organizare, analiză, cât și orientare către rezultate.
Abilități de operare PC obligatorii;
O fire prietenoasă, pozitivă și sociabilă;
Cunoscator al limbii engleze (constituie un avantaj);
Experienta pe un post similar (constituie un avantaj);Beneficii:
Contract full-time pe perioada nedeterminata;
Salariu avantajos + Tichete de masa;
Prime de sarbatori, zile de nastere;
Mediu de lucru placut in echipa tanara;
Program Luni-Vineri 8h
Oferim decontarea transportului (150Lei);

Descrierea companiei

Aplică acum şi începi să lucrezi în stilul tău!
Publicat 17 Sept. 2024 Reactualizat 15 Oct. 2024 Expiră 17 Oct. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.