Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Economist/analist financiar/contabil

Societate specializată în gestionarea procedurilor de insolvenţă și restructurare
2 poziții
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Experiență relevantă de specialitate;
Bune abilități de comunicare; lucru în echipă; organizarea și stabilirea priorităților în activitatea profesională;
Abilitatea de păstrare a confidențialității activității profesionale;
Abilitatea de a face managementul mai multor sarcini simultan, promptitudine și responsabilitate în luarea deciziilor;
Persoană proactivă; experiența de lucru într-un mediu dinamic;
Disponibilitate la munca de teren și delegații;
Cunoscător al limbii engleze;
Cunoștințe bune de operare PC (MS Office);
Cunoștințe de analiză economico-financiară;
Cunoștințe solide economice;
Experiență întocmire/interpretare balanță, bilanț;
Cunoștințe de legislație fiscală și contabilă;
Cunoștințe operare programe de contabilitate;
Reprezintă un avantaj experiența de lucru în programul SAGA;
Reprezintă un avantaj experiența într-o firmă de contabilitate;

Descrierea jobului

Gestionează o parte a portofoliului de clienți al societății;
Înregistrează în evidența contabilă a societății toate operațiunile derulate în cadrul ︁︀​︂︃︃​︇︉​︆︄procedurilor de insolvență;
Supervizează activitatea economică a societăților aflate în procedura insolvenței;
Urmărește decontările cu furnizorii și cu clienții;
Emite soluții fiscale în cadrul procedurilor de insolvență;
Livrează departamentului juridic analize economico-financiare necesare întocmirii planurilor de reorganizare;
Întocmește situații financiar-contabile obligatorii;
Întocmește și depune declarații fiscale;
Menține relația cu toate instituțiile statului (autoritățile fiscale, autorități locale, organe jurisdicționale, OCPI, Registrul Comerțului etc.) și colaboratorii societății;

Descrierea companiei

Compania angajatoare este o societate profesională românească ce activează la nivel naţional. Anul acesta împlinește 17 ani de la lansarea ei pe piaţa și se bucură de privilegiul de a se clasa în top 10 al companiilor de profil din țară. Încă de la înființare suntem dedicati furnizarii de soluții adecvate, de o calitate ireproșabilă, concentrand întreaga capacitate a echipei în acest sens. Personalul societății este tanar, dinamic, comunicativ, deschis la cooptarea de noi membri, sprijinind în mod activ formarea acestora.

Ai studii superioare în științele economice sau juridice?
Îţi doreşti o evoluţie profesională multidisciplinară?
Vrei o carieră dinamică, cu provocări şi oportunităţi?

Construiește-ți şansa cu noi!
CV-ul şi scrisoarea de intenţie sunt aşteptate la office@rtz.ro
Publicat 23 Oct. 2024 Reactualizat 23 Oct. 2024 Expiră 22 Nov. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.