Companie nouă? Primești un Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€249)
Gratis
Joburi
Cariera
Te joci?
Salarii
Ofertă Companii
Cont nou
roen

Director sucursală în Germania

Aedificium Projektentwicklung
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Căutăm persoane motivate cu nivel de experiență middle/senior level care să se alăture echipei noastre! Colaborarea cu noi presupune implicarea în proiecte provocatoare în Germania și posibilitatea dezvoltării carierei prin expunerea la un mediu multicultural.

Candidatul ideal:
  • Cunoașterea limbii germane;
  • Disponibilitate pentru deplasare prelungită în Germania;
  • Experiență relevantă în coordonarea activității pe șantierele din Germania;
  • Abilități excelente de organizare și planificare a activităților;
  • Cunoștințe tehnice solide și orientate către soluții eficiente;
  • Abilități foarte bune de relaționare, persoană orientată spre munca în echipă;
  • Rezistența la muncă în condiții de stres, cu multiple deadline-uri;
  • Persoană proactivă, organizată, cu capacitatea de a motiva personalul din subordine.

Descrierea jobului

Responsabilitati:
  • Coordonează și supervizează proiectele aflate în desfășurare în Germania;
  • Asigură respectarea standardelor de calitate și a procedurilor de construcție, conform documentației aferente proiectelor;
  • Optimizează fluxul de construcție și implementează soluții de eficientizare;
  • Promovează și menține imaginea pozitivă a sucursalei;
  • Coordonează și armonizează obiectivele sucursalei cu resursele disponibile;
  • Conduce și asigură echilibrul între funcțiunile sucursalei: dezvoltare, marketing, producție, activitate comercială, necesar de personal;
  • Aprobă perfectarea contractelor cu beneficiarii;
  • Asigură întocmirea programelor operative ale sucursalei (lunare/ trimestriale) și repartizarea resurselor necesare pe contracte;
  • Urmărește centralizarea producției realizate fizic și valoric pe total sucursală și a consumurilor cantitative pe santiere/ lucrări/ contracte;
  • Organizează și asigură evidența recepțiilor efectuate și urmărește stingerea eventualelor obiecții;
  • Dispune organizarea inventarierii anuale generale a patrimoniului sucursalei;
  • Aprobă programul de măsuri tehnico-organizatorice necesare asigurării protecției muncii;
  • Face propuneri privind angajarea, promovarea și concedierea personalului din subordine;
  • Evaluează personalul din subordine;
  • Coordonează și participă la soluționarea conflictelor de muncă, soluționează plângerile salariaţilor;
  • Verifică pontajul lunar pentru personalul din subordine, precum și fișele de productivitate;
  • Reprezintă sucursala în relațiile cu terțe persoane fizice;
  • Răspunde de utilizarea optimă a resurselor materiale, financiare, patrimoniale alocate pentru realizarea obiectivelor stabilite;
  • Răspunde de organizarea generală a activităților, urmărind asigurarea cu forța de muncă și organizarea optimă a programului de lucru, în raport cu obiectivele propuse;
  • Răspunde de măsurile luate pentru folosirea la maximum a capacităților de producție, utilizarea completă a timpului de lucru, creșterea productivității muncii;
  • Informează promp directorul general cu privire la orice modificare apărută.

Beneficii:
  • Mașină de serviciu;
  • Pachet salarial atractiv;
  • Asigurarea cazării în Germania;
  • Asigurare transport în/din Germania, cu avionul;
  • Asigurare transport de la locul de cazare la șantier;
  • Posibilitatea desfășurării activității într-o firmă în continuă dezvoltare;
  • Posibilitatea de a călătorii intern și internațional.

Descrierea companiei

AEDIFICIUM a fost infiintata in 2009 de o echipa de profesionisti in domeniul constructiilor. In scurt timp gama de servicii a fost extinsa de la management de proiect si consultanta la proiectare generala, dezvoltare de proiect si antrepriza generala. Calitatea serviciilor oferite in Romania a permis extinderea activitatii si in afara tarii, anul 2013 marcand deschiderea unei sucursale in Germania. Cei aproximativ 150 de membri ai echipei contribuie la dezvoltarea continua a companiei.

Publicat 12 Febr. 2025Reactualizat 12 Febr. 2025Expiră 14 Mart. 2025
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.