Candidatul Ideal
Căutăm persoane motivate cu nivel de experiență middle/senior level care să se alăture echipei noastre! Colaborarea cu noi presupune implicarea în proiecte provocatoare în Germania și posibilitatea dezvoltării carierei prin expunerea la un mediu multicultural.
Candidatul ideal:
Candidatul ideal:
- Cunoașterea limbii germane;
- Disponibilitate pentru deplasare prelungită în Germania;
- Experiență relevantă în coordonarea activității pe șantierele din Germania;
- Abilități excelente de organizare și planificare a activităților;
- Cunoștințe tehnice solide și orientate către soluții eficiente;
- Abilități foarte bune de relaționare, persoană orientată spre munca în echipă;
- Rezistența la muncă în condiții de stres, cu multiple deadline-uri;
- Persoană proactivă, organizată, cu capacitatea de a motiva personalul din subordine.
Descrierea jobului
Responsabilitati:
Beneficii:
- Coordonează și supervizează proiectele aflate în desfășurare în Germania;
- Asigură respectarea standardelor de calitate și a procedurilor de construcție, conform documentației aferente proiectelor;
- Optimizează fluxul de construcție și implementează soluții de eficientizare;
- Promovează și menține imaginea pozitivă a sucursalei;
- Coordonează și armonizează obiectivele sucursalei cu resursele disponibile;
- Conduce și asigură echilibrul între funcțiunile sucursalei: dezvoltare, marketing, producție, activitate comercială, necesar de personal;
- Aprobă perfectarea contractelor cu beneficiarii;
- Asigură întocmirea programelor operative ale sucursalei (lunare/ trimestriale) și repartizarea resurselor necesare pe contracte;
- Urmărește centralizarea producției realizate fizic și valoric pe total sucursală și a consumurilor cantitative pe santiere/ lucrări/ contracte;
- Organizează și asigură evidența recepțiilor efectuate și urmărește stingerea eventualelor obiecții;
- Dispune organizarea inventarierii anuale generale a patrimoniului sucursalei;
- Aprobă programul de măsuri tehnico-organizatorice necesare asigurării protecției muncii;
- Face propuneri privind angajarea, promovarea și concedierea personalului din subordine;
- Evaluează personalul din subordine;
- Coordonează și participă la soluționarea conflictelor de muncă, soluționează plângerile salariaţilor;
- Verifică pontajul lunar pentru personalul din subordine, precum și fișele de productivitate;
- Reprezintă sucursala în relațiile cu terțe persoane fizice;
- Răspunde de utilizarea optimă a resurselor materiale, financiare, patrimoniale alocate pentru realizarea obiectivelor stabilite;
- Răspunde de organizarea generală a activităților, urmărind asigurarea cu forța de muncă și organizarea optimă a programului de lucru, în raport cu obiectivele propuse;
- Răspunde de măsurile luate pentru folosirea la maximum a capacităților de producție, utilizarea completă a timpului de lucru, creșterea productivității muncii;
- Informează promp directorul general cu privire la orice modificare apărută.
Beneficii:
- Mașină de serviciu;
- Pachet salarial atractiv;
- Asigurarea cazării în Germania;
- Asigurare transport în/din Germania, cu avionul;
- Asigurare transport de la locul de cazare la șantier;
- Posibilitatea desfășurării activității într-o firmă în continuă dezvoltare;
- Posibilitatea de a călătorii intern și internațional.
Descrierea companiei
AEDIFICIUM a fost infiintata in 2009 de o echipa de profesionisti in domeniul constructiilor. In scurt timp gama de servicii a fost extinsa de la management de proiect si consultanta la proiectare generala, dezvoltare de proiect si antrepriza generala. Calitatea serviciilor oferite in Romania a permis extinderea activitatii si in afara tarii, anul 2013 marcand deschiderea unei sucursale in Germania. Cei aproximativ 150 de membri ai echipei contribuie la dezvoltarea continua a companiei.