Companie nouă? Primești un Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€249)
Gratis
Joburi
Cariera
Te joci?
Salarii
Ofertă Companii
Cont nou
roen

Director sucursala Germania

Aedificium Projektentwicklung
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Director sucursala Germania

Cautam persoane motivate cu nivel de experienta middle/senior level care sa se alature echipei noastre! Colaborarea cu noi presupune implicarea in proiecte provocatoare in Germania si posibilitatea dezvoltarii carierei prin expunerea la un mediu multicultural.

Candidatul ideal:
  • Cunoasterea limbii germane;
  • Disponibilitate pentru deplasare prelungita in Germania;
  • Experienta relevanta in coordonarea activitatii pe santierele din Germania;
  • Abilitati excelente de organizare si planificare a activitatilor;
  • Cunostinte tehnice solide si orientate catre solutii eficiente;
  • Abilitati foarte bune de relationare, persoana orientata spre munca in echipa;
  • Rezistenta la munca in conditii de stres, cu multiple deadline-uri;
  • Persoana proactiva, organizata, cu capacitatea de a motiva personalul din subordine.

Descrierea jobului

Responsabilitati:
  • Coordoneaza si supervizeaza proiectele aflate in desfasurare in Germania;
  • Asigura respectarea standardelor de calitate si a procedurilor de constructie, conform documentatiei aferente proiectelor;
  • Optimizeaza fluxul de constructie si implementeaza solutii de eficientizare;
  • Promoveaza si mentine imaginea pozitiva a sucursalei;
  • Coordoneaza si armonizeaza obiectivele sucursalei cu resursele disponibile;
  • Conduce si asigura echilibrul intre functiunile sucursalei: dezvoltare, marketing, productie, activitate comerciala, necesar de personal;
  • Aproba perfectarea contractelor cu beneficiarii;
  • Asigura intocmirea programelor operative ale sucursalei (lunare/ trimestriale) si repartizarea resurselor necesare pe contracte;
  • Urmareste centralizarea productiei realizate fizic si valoric pe total sucursala si a consumurilor cantitative pe santiere/ lucrari/ contracte;
  • Organizeaza si asigura evidenta receptiilor efectuate si urmareste stingerea eventualelor obiectii;
  • Dispune organizarea inventarierii anuale generale a patrimoniului sucursalei;
  • Aproba programul de masuri tehnico-organizatorice necesare asigurarii protectiei muncii;
  • Face propuneri privind angajarea, promovarea si concedierea personalului din subordine;
  • Evalueaza personalul din subordine;
  • Coordoneaza si participa la solutionarea conflictelor de munca, solutioneaza plangerile salariaţilor;
  • Verifica pontajul lunar pentru personalul din subordine, precum si fisele de productivitate;
  • Reprezinta sucursala in relatiile cu terte persoane fizice;
  • Raspunde de utilizarea optima a resurselor materiale, financiare, patrimoniale alocate pentru realizarea obiectivelor stabilite;
  • Raspunde de organizarea generala a activitatilor, urmarind asigurarea cu forta de munca si organizarea optima a programului de lucru, in raport cu obiectivele propuse;
  • Raspunde de masurile luate pentru folosirea la maximum a capacitatilor de productie, utilizarea completa a timpului de lucru, cresterea productivitatii muncii;
  • Informeaza promp directorul general cu privire la orice modificare aparuta.

Beneficii:
  • Masina de serviciu;
  • Pachet salarial atractiv;
  • Asigurarea cazarii in Germania;
  • Asigurare transport in/din Germania, cu avionul;
  • Asigurare transport de la locul de cazare la santier;
  • Posibilitatea desfasurarii activitatii intr-o firma in continua dezvoltare;
  • Posibilitatea de a calatorii intern si international.

Descrierea companiei

AEDIFICIUM a fost infiintata in 2009 de o echipa de profesionisti in domeniul constructiilor. In scurt timp gama de servicii a fost extinsa de la management de proiect si consultanta la proiectare generala, dezvoltare de proiect si antrepriza generala. Calitatea serviciilor oferite in Romania a permis extinderea activitatii si in afara tarii, anul 2013 marcand deschiderea unei sucursale in Germania. Cei aproximativ 150 de membri ai echipei contribuie la dezvoltarea continua a companiei.

Publicat 12 Febr. 2025Reactualizat 20 Febr. 2025Expiră 14 Mart. 2025
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.