Director Regional Bucuresti
Red Sevens
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Minim 3 ani de experiență în managementul operațiunilor în domeniul jocurilor de noroc sau minim 5 ani de experiență în managementul operațiunilor din industria hotelieră sau ospitalității
- Studii medii sau universitare relevante
- Cunoștințe excelente de limba română, cunoștințe de limba engleză la nivel de business
- Capacități excelente de leadership și luare a deciziilor
- Prezență fizică plăcută
- Competențe IT la nivel de utilizare
- Abilități de Multitasking și Prioritizare
- Abilități Analitice și Rezolvare a Problemelor
- Atitudine pozitivă, de tipul "pot face"
Descrierea jobului
- Ai visat vreodată la jobul perfect? Te întrebi adesea care sunt acele avantaje râvnite care par a fi oferite ︁︀︂︃︃︇︅︀mereu altora? Zâmbești la pachetele de beneficii care încep cu "laptop de firmă, telefon mobil"?
- La RedSevens, visele tale pot deveni realitate.
- Un salariu fabulos, beneficii de star de cinema. Cel mai atractiv pachet de beneficii pentru executivi din România este acum oferit de RedSevens.
- BMW Seria 3 pentru uz personal, cel mai nou smartphone iPhone la alegere și o vacanță de două săptămâni în contul companiei, într-o locație la alegere. Acestea sunt doar trei motive pentru care merită să lucrezi cu noi.
- Dacă te regăsești în cele de mai jos, nu ezita să ne trimiți aplicația ta.
Acestea vor fi responsabilitățile tale:
- Coordonarea sălilor din regiune, cu autonomie totală în luarea deciziilor și un program de lucru flexibil.
- Gestionarea task-urilor, supervizarea și conducerea activităților, asigurând atenție la toate detaliile și accentuând obținerea rezultatelor.
- Managementul echipei, colaborare și empatie, găsirea soluțiilor în timp real, responsabilizarea membrilor echipei conform așteptărilor managementului de board.
- Implementarea unui sistem de procese corporative în funcționarea regiunii tale.
- Implicare activă în procesele zilnice.
- Implementarea obiectivelor și planurilor de afaceri ale companiei la nivel regional, cu orientare spre afaceri și oameni.
- Gestionarea bugetului și planificarea/gestionarea costurilor conform cadrului aprobat de consiliul de administrație.
- Menținerea relațiilor cu departamentele partenere (juridic, financiar, marketing, operațiuni) la nivel de proces, zilnic.
- Gestionarea plângerilor jucătorilor, rapoartelor de incidente și rezolvarea problemelor și litigiilor apărute zilnic.
- Analiza continuă a competitorilor și monitorizarea tendințelor din industrie.
- În general, maximizarea rezultatelor regiunii gestionate, ducând-o la noi niveluri de performanță.
Ce oferă compania în schimbul timpului și efortului tău:
- Salariu și bonusuri atractive
- Autoturism de serviciu BMW Seria 3, utilizabil și în scop personal
- Cel mai recent model de iPhone, în funcție de preferințele tale
- Program de lucru flexibil
- Abonament medical Regina Maria
- Tichete de masă
- Întâlniri lunare de evaluare, combinate cu o cină
- Evenimente și traininguri periodice de team building
Dacă ești interesat și crezi că ești potrivit pentru acest rol, nu ezita să ne trimiți CV-ul tău pentru a discuta detaliile.
Descrierea companiei
Suntem o companie de renume în domeniul jocurilor de noroc, aflată într-o continuă expansiune și dezvoltare.
Publicat
6 Sept. 2024
Reactualizat
4 Oct. 2024
Expiră
6 Oct. 2024