-25%
La 25 ani de eJobs ai 25% discount la anunțuri & CV-uri. Folosește codul: La anunțuri și CV-uri folosind codul:
eJobs25

Director Regional Bucuresti

Red Sevens
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

  • Minim 3 ani de experiență în managementul operațiunilor în domeniul jocurilor de noroc sau minim 5 ani de experiență în managementul operațiunilor din industria hotelieră sau ospitalității
  • Studii medii sau universitare relevante
  • Cunoștințe excelente de limba română, cunoștințe de limba engleză la nivel de business
  • Capacități excelente de leadership și luare a deciziilor
  • Prezență fizică plăcută
  • Competențe IT la nivel de utilizare
  • Abilități de Multitasking și Prioritizare
  • Abilități Analitice și Rezolvare a Problemelor
  • Atitudine pozitivă, de tipul "pot face"

Descrierea jobului

  • Ai visat vreodată la jobul perfect? Te întrebi adesea care sunt acele avantaje râvnite care par a fi oferite ︁︀​︂︃︃​︇︅​︀mereu altora? Zâmbești la pachetele de beneficii care încep cu "laptop de firmă, telefon mobil"?
  • La RedSevens, visele tale pot deveni realitate.
  • Un salariu fabulos, beneficii de star de cinema. Cel mai atractiv pachet de beneficii pentru executivi din România este acum oferit de RedSevens.
  • BMW Seria 3 pentru uz personal, cel mai nou smartphone iPhone la alegere și o vacanță de două săptămâni în contul companiei, într-o locație la alegere. Acestea sunt doar trei motive pentru care merită să lucrezi cu noi.
  • Dacă te regăsești în cele de mai jos, nu ezita să ne trimiți aplicația ta.


Acestea vor fi responsabilitățile tale:
  • Coordonarea sălilor din regiune, cu autonomie totală în luarea deciziilor și un program de lucru flexibil.
  • Gestionarea task-urilor, supervizarea și conducerea activităților, asigurând atenție la toate detaliile și accentuând obținerea rezultatelor.
  • Managementul echipei, colaborare și empatie, găsirea soluțiilor în timp real, responsabilizarea membrilor echipei conform așteptărilor managementului de board.
  • Implementarea unui sistem de procese corporative în funcționarea regiunii tale.
  • Implicare activă în procesele zilnice.
  • Implementarea obiectivelor și planurilor de afaceri ale companiei la nivel regional, cu orientare spre afaceri și oameni.
  • Gestionarea bugetului și planificarea/gestionarea costurilor conform cadrului aprobat de consiliul de administrație.
  • Menținerea relațiilor cu departamentele partenere (juridic, financiar, marketing, operațiuni) la nivel de proces, zilnic.
  • Gestionarea plângerilor jucătorilor, rapoartelor de incidente și rezolvarea problemelor și litigiilor apărute zilnic.
  • Analiza continuă a competitorilor și monitorizarea tendințelor din industrie.
  • În general, maximizarea rezultatelor regiunii gestionate, ducând-o la noi niveluri de performanță.


Ce oferă compania în schimbul timpului și efortului tău:
  • Salariu și bonusuri atractive
  • Autoturism de serviciu BMW Seria 3, utilizabil și în scop personal
  • Cel mai recent model de iPhone, în funcție de preferințele tale
  • Program de lucru flexibil
  • Abonament medical Regina Maria
  • Tichete de masă
  • Întâlniri lunare de evaluare, combinate cu o cină
  • Evenimente și traininguri periodice de team building


Dacă ești interesat și crezi că ești potrivit pentru acest rol, nu ezita să ne trimiți CV-ul tău pentru a discuta detaliile.

Descrierea companiei

Suntem o companie de renume în domeniul jocurilor de noroc, aflată într-o continuă expansiune și dezvoltare.
Publicat 6 Sept. 2024 Reactualizat 4 Oct. 2024 Expiră 6 Oct. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.