Companie nouă? Primești un Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€249)
Gratis
Joburi
Cariera
Te joci?
Salarii
Ofertă Companii
Cont nou
roen

Director of Client Operations- SDM - Brasov

Teleperformance Romania
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Cerinte:
  • Studii: superioare
  • Experienta: Minim 1 an experienta pe un post similar
  • Abilitate in utilizarea calculatoarelor,
  • Cunoasterea la nivel fluent a unei limbi straine de circulatie internationala- Engleza- nivel bussiness,
  • Usurinta in exprimare, incredere in sine,
  • Atentie, abilitati foarte bune de comunicare,
  • Putere de convingere, bun ascultator, bun organizator si coordonator,
  • Calitati de lider, sa de-a dovada de corectitudine, spirit de echipa,
  • Seriozitate, prestanta, profesionalism, constiincios,
  • Sa reprezinte un exemplu bun de urmat si de respectat pentru toti angajatii din subordine
  • Disponibilitate la calatorii

Descrierea jobului

Responsibilitati:

Asigurarea Calitatii si Satisfactia Clientului:
  • este responsabil de asigurarea satisfactiei clientului companiei
  • sa se asigure ca obiectivele de calitate sunt indeplinite si sa propuna un plan de actiune in cazul in care este necesar;
  • sa se asigure ca politicile si procedurile interne privind calitatea pentru atingerea obiectivelor in domeniul calitatii sunt aplicate si respectate;
  • sa identifice si sa promoveze posibilitatile de imbunatatire- bazate pe analize istorice si analize de risc;
Raportare si management operational:
  • sa gestioneze si sa fie responsabil de activitatile proiectelor de care raspunde
  • sa dezvolte bugetele operaționale anuale si sa le transmita catre aprobare Directorului de operatiuni (COO)
  • sa monitorizezez ilnic, saptamanal si lunar performanta operationala fata de obiectivele setate pe costuri si profit operational
  • sa respecte standardele si procedurile interne, astfel incat, sa gestionze operational echipa sa spre performanta, fiind de asemenea responsabil de atingerea nivelului de serviciu stabilit cu fiecare client in parte (Service Level Agreement);
  • sa planifice strategic si sa gestioneze resursele necesare astfel incat sa indeplineasca obiectivele pentru a crește profitabilitatea, productivitatea și eficienta proiectelor din subordine
  • sa analizeze datele financiare privind marja profitului brut/ profitului operational pe echipa (la nivel de proiect) si sa vina cu un plan de actiune in vederea imbunatatirii acestora cand este cazul; analiza datelor se face la intervale de o luna, trimestrial si anual sau ori de cate ori este cerut de COO sau CEO;
  • sa supravegheze activitatile zilnice operationale si nu numai, asigurandu-se de respectarea nivelului de performanta stabilit.
  • sa pregateasca/revizuiasca analize financiare si/sau operationale si raportarea acestora saptamanal si lunar sau ori de cate ori este cerut de catre COO sau CEO
  • sa analizeze si sa propuna noi imbunatatiri proceselor operationale existente
  • sa se asigure ca toti sefii de proiecte sunt informati de obiectivele operationale
  • sa petreaca timp in operatiuni, auditand procedurile curente cu scopul de a monitoriza si imbunatati eficienta proiectelor
  • sa participe la sedintele stabilite de managementului companiei
  • sa propuna si sa implementeze grile de evaluari;
  • sa creeze o schema transparenta si obiectiva de bonusare si sa se asigure de respectarea acesteia de la luna la luna
  • sa respecte procedura de lucru stabilita, putand adauga elemente personale numai cu scopul de a fi atinse obiectivele departamentului intr-o masura cat mai mare;
  • sa imbunatateasca sistemele operationale, procesele si procedurile care vin in sustinerea misiunii companiei- mai exact sa sustina o mai buna raportare catre management, o mai buna circulatie a informatiilor, a proceselor de business precum si planificarii organizationale;
  • sa fie responsabil de integritatea proceselor de resurselor umane inclusiv planul de dezvoltarea carierei, revizuirea salariilor si managementul perforamantei;
  • se asigura ca planurile de Training si modulele de training sunt create pentru toate procesele;
  • sa gestioneze rata de attrition astfel incat sa se asigure de atingerea obiectivelor stabilite impreuna cu managementul companiei;
  • sa ajute la implementarea strategiei companiei pe proiectele din subordine;

Descrierea companiei

Teleperformance is the global leader in outsourced omnichannel customer experience management, and serves as a strategic partner to the world’s largest companies in a wide variety of industries. Its customer care, technical support, customer acquisition, consulting & analytics, digital integrated business service solutions and other high-value specialized services ensure consistently positive customer interactions that are reliable, flexible, and intelligent.

We have 420,000 interaction experts across nearly 170 countries, speaking 265 languages and dialects to better serve you.

Teleperformance Romania is a subsidiary of Teleperformance Group, the world leader in outsourced omnichannel customer experience management, starting its activity in 2004. We operate now with more than 1,200 employees providing quality services to first-line players both on the local market and on the international market (banks, insurance companies, telecomm operators, gaming, tourism and others).

Publicat 19 Febr. 2025Reactualizat 20 Febr. 2025Expiră 21 Mart. 2025
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.