Director National Vanzari.
Progress Consulting SA
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Experiență relevantă în coordonare activitate de vânzări (experiența pe un post similar constituie
- avantaj);
- Studii superioare finalizate, într-un domeniu relevant;
- Abilitatea de a lucra eficient în aplicații software și în pachetul Microsoft Office;
- Orientare către client și rezultate, obținerea target-ului stabilit
- Cunoașterea limbii engleze la nivel avansat;
- Excelente abilități de comunicare, negociere si persuasiune;
- Cunoștințe solide în elaborarea bugetelor, marketing și legislație comercială;
- Gândire analitică și logică, abilități de planificare;
- Spirit de echipă, capacitate organizatorică, capacitate de analiză și sinteză;
- Spirit dе inițiativă, capacitate de implicare și simț de responsabilitate;
- Disponibilitate pentru activitate de teren/deplasări;
- Permis de conducere categoria B.
Descrierea jobului
- Identifică noi clienți și contribuie la creșterea portofoliului companiei;
- Identifică noi canale de vânzare și ajută la dezvoltarea lor; ︁︀︂︃︃︈︃︀
- Recruteaza si formeaza echipa de vanzari
- Menține și dezvoltă portofoliul de clienți;
- Contactează în mod constant potențialii clienți, oferindu-le consiliere pe tot parcursul
- procesului de luare a deciziei de cumpărare;
- Gestionează toate activitățile ce țin de promovarea și vânzarea portofoliului de produse
- către distribuitori, Local KA, IKA;
- Creează și extinde parteneriate la nivel de distribuitori pe țară/internațional (identificare,
- negociere, semnare contract, suport implementare și dezvoltare);
- Coordonează proiectele de lansări a noilor produse;
- Oferă suport pentru echipa de vânzări în cadrul negocierilor cu clienți strategici și pentru
- dezvoltarea zonală și gestionarea propriilor clienți;
- Definește și monitorizează agenda și instrumentele de lucru pentru echipa de vânzări
- (stabilire, urmărire, atingere obiective și KPI’s);
- Optimizează procesul de vânzare prin implementarea de softuri și automatizări;
- Realizează studii de cunoaștere a pieței: producători, importatori, distribuitori ai
- produselor concurente;
- Realizează planul de vânzări și marketing și urmărește evoluția vânzărilor și a
- încasărilor;
- Analizează vânzările și stabilește strategii pentru adaptarea și dezvoltarea acestora
- pentru clienții activi;
- Negociază prețuri și termenele de plată, urmărește încasarea la termenele stabilite prin
- contracte a sumelor datorate de clienți;
- Îmbunătățește politica de discount și comisionare;
- Realizează target-ul stabilit;
- Efectuează diverse vizite la clienți;
- Estimează planul de comenzi și îl transmite către departamentul de producție;
- Elaborează rapoarte periodice către CEO/GM cu privire la activitatea desfășurată în
- corelație cu stadiul îndeplinirii obiectivelor;
- Răspunde de utilizarea optimă a resurselor materiale, financiare, patrimoniale și umane
- alocate pentru realizarea obiectivelor stabilite;
- Stabilește obiectivele managerilor din subordine, termenele-limită și modalitățile de
- măsurare a gradului de realizare a obiectivelor;
- Îndeplinește toate sarcinile și obligațiile contractuale;
- Lucrează și introduce în soft acțiunile pe care le face pentru vânzare, contactare, discuții,
- ofertare, lansare, livrare și verifică dacă există neconcordanțe legate de produse;
- Asigură conformitatea cu standardele, politicile, procedurile și normele interne aplicabile
- activității conduse.
Beneficii:
- Pachet salarial foarte competitiv și motivant, corelat cu pregătirea profesională și experiența
- dovedită;
- Tichete de masă pentru fiecare zi lucrată în valoare de 40 lei/tichet; aproximativ 800 lei pe lună;
- Contract individual de muncă pe o perioadă nedeterminată în cadrul companiei noastre;
- Un mediu de lucru plăcut, dinamic, cu oportunități de dezvoltare profesională;
- Oportunitatea de a lucra într-o companie stabilă și cu potențial.
Descrierea companiei
Progress Consulting SA activează în piața locală din 1998 și este parte a unui grup de firme cu capital exclusiv românesc.
Compania a investit într-o fabrică de produse pentru îngrijire personală, detergenți, șervețele umede, parfumuri și dezinfectanți, aceasta urmând să intre în regim de producție industrială din trimestrul 4/2024. Fabrica este situată în localitatea Lazu, parc industrial Constanța Business Park.
Compania a investit într-o fabrică de produse pentru îngrijire personală, detergenți, șervețele umede, parfumuri și dezinfectanți, aceasta urmând să intre în regim de producție industrială din trimestrul 4/2024. Fabrica este situată în localitatea Lazu, parc industrial Constanța Business Park.
Publicat
20 Iun. 2024
Reactualizat
3 Iul. 2024
Expiră
20 Iul. 2024
Joburi similare