Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Director National Vanzari.

Progress Consulting SA
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

  • Experiență relevantă în coordonare activitate de vânzări (experiența pe un post similar constituie
  • avantaj);
  • Studii superioare finalizate, într-un domeniu relevant;
  • Abilitatea de a lucra eficient în aplicații software și în pachetul Microsoft Office;
  • Orientare către client și rezultate, obținerea target-ului stabilit
  • Cunoașterea limbii engleze la nivel avansat;
  • Excelente abilități de comunicare, negociere si persuasiune;
  • Cunoștințe solide în elaborarea bugetelor, marketing și legislație comercială;
  • Gândire analitică și logică, abilități de planificare;
  • Spirit de echipă, capacitate organizatorică, capacitate de analiză și sinteză;
  • Spirit dе inițiativă, capacitate de implicare și simț de responsabilitate;
  • Disponibilitate pentru activitate de teren/deplasări;
  • Permis de conducere categoria B.

Descrierea jobului

  • Identifică noi clienți și contribuie la creșterea portofoliului companiei;
  • Identifică noi canale de vânzare și ajută la dezvoltarea lor;
  • ︁︀​︂︃︃​︈︃​︀
  • Recruteaza si formeaza echipa de vanzari
  • Menține și dezvoltă portofoliul de clienți;
  • Contactează în mod constant potențialii clienți, oferindu-le consiliere pe tot parcursul
  • procesului de luare a deciziei de cumpărare;
  • Gestionează toate activitățile ce țin de promovarea și vânzarea portofoliului de produse
  • către distribuitori, Local KA, IKA;
  • Creează și extinde parteneriate la nivel de distribuitori pe țară/internațional (identificare,
  • negociere, semnare contract, suport implementare și dezvoltare);
  • Coordonează proiectele de lansări a noilor produse;
  • Oferă suport pentru echipa de vânzări în cadrul negocierilor cu clienți strategici și pentru
  • dezvoltarea zonală și gestionarea propriilor clienți;
  • Definește și monitorizează agenda și instrumentele de lucru pentru echipa de vânzări
  • (stabilire, urmărire, atingere obiective și KPI’s);
  • Optimizează procesul de vânzare prin implementarea de softuri și automatizări;
  • Realizează studii de cunoaștere a pieței: producători, importatori, distribuitori ai
  • produselor concurente;
  • Realizează planul de vânzări și marketing și urmărește evoluția vânzărilor și a
  • încasărilor;
  • Analizează vânzările și stabilește strategii pentru adaptarea și dezvoltarea acestora
  • pentru clienții activi;
  • Negociază prețuri și termenele de plată, urmărește încasarea la termenele stabilite prin
  • contracte a sumelor datorate de clienți;
  • Îmbunătățește politica de discount și comisionare;
  • Realizează target-ul stabilit;
  • Efectuează diverse vizite la clienți;
  • Estimează planul de comenzi și îl transmite către departamentul de producție;
  • Elaborează rapoarte periodice către CEO/GM cu privire la activitatea desfășurată în
  • corelație cu stadiul îndeplinirii obiectivelor;
  • Răspunde de utilizarea optimă a resurselor materiale, financiare, patrimoniale și umane
  • alocate pentru realizarea obiectivelor stabilite;
  • Stabilește obiectivele managerilor din subordine, termenele-limită și modalitățile de
  • măsurare a gradului de realizare a obiectivelor;
  • Îndeplinește toate sarcinile și obligațiile contractuale;
  • Lucrează și introduce în soft acțiunile pe care le face pentru vânzare, contactare, discuții,
  • ofertare, lansare, livrare și verifică dacă există neconcordanțe legate de produse;
  • Asigură conformitatea cu standardele, politicile, procedurile și normele interne aplicabile
  • activității conduse.

Beneficii:
  • Pachet salarial foarte competitiv și motivant, corelat cu pregătirea profesională și experiența
  • dovedită;
  • Tichete de masă pentru fiecare zi lucrată în valoare de 40 lei/tichet; aproximativ 800 lei pe lună;
  • Contract individual de muncă pe o perioadă nedeterminată în cadrul companiei noastre;
  • Un mediu de lucru plăcut, dinamic, cu oportunități de dezvoltare profesională;
  • Oportunitatea de a lucra într-o companie stabilă și cu potențial.

Descrierea companiei

Progress Consulting SA activează în piața locală din 1998 și este parte a unui grup de firme cu capital exclusiv românesc.
Compania a investit într-o fabrică de produse pentru îngrijire personală, detergenți, șervețele umede, parfumuri și dezinfectanți, aceasta urmând să intre în regim de producție industrială din trimestrul 4/2024. Fabrica este situată în localitatea Lazu, parc industrial Constanța Business Park.
Publicat 20 Iun. 2024 Reactualizat 3 Iul. 2024 Expiră 20 Iul. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.