Candidatul Ideal
Căutăm un Director Financiar experimentat pentru a se alătura echipei noastre de conducere. Candidatul ideal va avea o expertiză solidă ️în planificarea financiară, gestionarea riscurilor, stabilirea strategiilor financiare și supravegherea tuturor aspectelor financiare ale companiei.
-Experiență minim 7 ani într-o poziție de management financiar-contabil,
-Supervizare contabilă și/sau coordonare departament financiar contabil, controlling, preferabil într-o companie multinationala;
-Experienta relevanta in analiza financiara si de risc financiar;
-Studii superioare economice, certificare CECCAR;
-Cunoștințe aprofundate de legislație financiar- contabilă;
-Experiență în implementarea și lucrul cu un sistem de tip ERP, Excel – avansat;
-Limba engleza – Avansat;
-Prezența fizică la locul de muncă (nu se lucrează remote).
Candidatul trebuie sa fie confortabil și entuziasmat de o schimbare a mediului și să fie capabil sa demonstreze o înțelegere rapidă a culturii organizationale.
Dacă ești pregatit pentru o astfel de provocare, ai experiență în domeniu și ești un adevărat lider, atunci clar acest rol este pentru tine!
-Experiență minim 7 ani într-o poziție de management financiar-contabil,
-Supervizare contabilă și/sau coordonare departament financiar contabil, controlling, preferabil într-o companie multinationala;
-Experienta relevanta in analiza financiara si de risc financiar;
-Studii superioare economice, certificare CECCAR;
-Cunoștințe aprofundate de legislație financiar- contabilă;
-Experiență în implementarea și lucrul cu un sistem de tip ERP, Excel – avansat;
-Limba engleza – Avansat;
-Prezența fizică la locul de muncă (nu se lucrează remote).
Candidatul trebuie sa fie confortabil și entuziasmat de o schimbare a mediului și să fie capabil sa demonstreze o înțelegere rapidă a culturii organizationale.
Dacă ești pregatit pentru o astfel de provocare, ai experiență în domeniu și ești un adevărat lider, atunci clar acest rol este pentru tine!
Descrierea jobului
Elaborarea și implementarea strategiilor financiare aliniate cu obiectivele generale ale companiei.
Supervizarea operațiunilor financiare, inclusiv bugetare, raportare, audit și control.
Analiza tendințelor financiare și furnizarea de recomandări pentru îmbunătățirea performanței financiare.
Gestionarea relațiilor cu investitorii, băncile și alte părți interesate.
Asigurarea conformității cu reglementările financiare și standardele contabile.
Beneficii:
Supervizarea operațiunilor financiare, inclusiv bugetare, raportare, audit și control.
Analiza tendințelor financiare și furnizarea de recomandări pentru îmbunătățirea performanței financiare.
Gestionarea relațiilor cu investitorii, băncile și alte părți interesate.
Asigurarea conformității cu reglementările financiare și standardele contabile.
Beneficii:
- Pachet salarial atractiv
- Un mediu de lucru profesionist și prietenos;
- Oportunități de dezvoltare profesională;
- Prime de sărbători legale;
- Weekend-uri libere;
- Participarea la proiecte interesante și diverse.
Descrierea companiei
CODGAS este o companie cu capital 100% romanesc, fondata in anul 2010, in Baia Mare, cu punct de lucru in localitatea Moreni, judetul Dambovita.
Activitatea principala se realizeaza in domeniul serviciilor de proiectare, consultanta, modernizari si reparatii in domeniul echipamentului din industria de petrol si gaze.
Activitatea principala se realizeaza in domeniul serviciilor de proiectare, consultanta, modernizari si reparatii in domeniul echipamentului din industria de petrol si gaze.
Joburi similare