-25%
La 25 ani de eJobs ai 25% discount la anunțuri & CV-uri. Folosește codul: La anunțuri și CV-uri folosind codul:
eJobs25

DIRECTOR FILIALA - NORDEXIM COFFEE SERVICES - CJ, TM

NORDEXIM COFFEE SERVICES
2 poziții
Anunț în curs de verificare

Candidatul Ideal

  • Studii medii/superioare;
  • Experienta in domeniu de cel putin 1 an;
  • Cunostinte operare PC;
  • Abilitati, calitati, aptitudini necesare: receptivitate, calm, seriozitate, corectitudine, responsabilitate, proactiv;
  • Viteza de reactie, lucru de echipa, bune abilitati de comunicare si relationare, orientat catre rezultate si respectarea procedurilor;
  • Fara antecedente penale;
  • Apt din punct de vedere medical;
  • Posesor permis auto categoria B - minim 3 ani.

Descrierea jobului

Descrierea jobului
  • Stabileste si comunica echipei din subordine, obiectivele individuale si se asigura ca echipa are abilitatile, resursele si ︃​︁︅​︁︄︁​︁︅︅autoritatea necesara pentru ︈︂​︇︉​︁︉︅​︂︀︂atingerea acestora
  • Colaboreaza cu coordonatorii activitatilor logistica si auto la nivel de companie in vederea stabilirii obiectivelor individuale ale angajatilor;
  • Verifica in teren respectarea politicilor si procedurilor interne, in conformitate cu standardele companiei;
  • Asigura suport colegilor privind initierea si trainuirea periodica conform posturilor ocupate;
  • Monitorizeaza si verifica corectitudinea datelor furnizate de agentii de operare catre departamentele colaboratoare (tehnic, contabil);
  • Stabileste criteriile de performanta ridicata pentru sine si pentru fiecare membru al echipei din subordine in concordanta cu obiectivele companiei;
  • Intretine relatia cu clientii prin monitorizarea permanenta a sesizarilor acestora transmise prin agentii de operare;
  • Monitorizeaza continuu necesitatile echipei de vanzari si ale punctului de lucru si actioneaza cu promptitudine pentru satisfacerea acestora;
  • Urmareste realizarea planului de vanzari fata de targete stabilite, impreuna cu echipa pe care o coordoneaza ;
  • Pastreaza un contact permanent cu clientii ;
  • Organizeaza cat mai eficient timpul echipei de operare, urmareste planificarea logica a rutelor si pastrarea frecventei de vizitare a clientilor ;
  • Reprezinta compania in relatia cu autoritatile statului la nivel local;
  • Identifica oportunitati de dezvoltare a afacerii (sondaje piata, clienti noi).
Oferta, beneficii:
  • salariu motivant corespunzator programului si activitatii prestate
  • bonus pentru indeplinirea obiectivelor
  • tichete de masa
  • abonament medical la clinica privata
  • zile suplimentare de concediu in functie de vechimea in munca
  • masina de serviciu
  • telefon serviciu
  • posibilitate de dezvoltare intr-o companie nationala de top
Publicat 4 Dec. 2024 Reactualizat 4 Dec. 2024 Expiră 3 Ian. 2025
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.