Candidatul Ideal
Pregatitrea profesionala si cunostinte necesare:
Studii superioare in domeniul economic. Specialitate in management constituie avantaj.
Cunostinte legate de principiile afacerii si management, planificare strategica, alocarea resurselor si coordonarea resursei umane.
Cunoasterea principiilor si procedurilor privind integrarea, perfectionarea personalului, relatiile de munca si negocierea, sistemele de informatii privind personalul.
Cunostinte privind principiile si practicile de contabilitate, ale sistemului bancar, analiza financiara si intocmirea rapoartelor statistice si de analiza.
Cunoasterea limbii engleza si maghiara constituie avantaj.
Vechime minim 5 ani in pozitie similara constituie avantaj
Abilitati necesare:
Abilitati de comunicare verbal si in scris in mod profesional.
Abilitatea de a folosi mai multe cai de comunicare (telefon, mail, viu grai, chat, video, etc) in mod professional.
Gandire critica si capacitate de a analiza si sintetiza informatiile primite sau livrate.
Abilitate de a se organiza, de a respecta obligatiilor incluzand si atentia la detalii.
Abilitatea de auto-control si capacitatea de a prelua conducerea si de a oferii opinii si directii.
Studii superioare in domeniul economic. Specialitate in management constituie avantaj.
Cunostinte legate de principiile afacerii si management, planificare strategica, alocarea resurselor si coordonarea resursei umane.
Cunoasterea principiilor si procedurilor privind integrarea, perfectionarea personalului, relatiile de munca si negocierea, sistemele de informatii privind personalul.
Cunostinte privind principiile si practicile de contabilitate, ale sistemului bancar, analiza financiara si intocmirea rapoartelor statistice si de analiza.
Cunoasterea limbii engleza si maghiara constituie avantaj.
Vechime minim 5 ani in pozitie similara constituie avantaj
Abilitati necesare:
Abilitati de comunicare verbal si in scris in mod profesional.
Abilitatea de a folosi mai multe cai de comunicare (telefon, mail, viu grai, chat, video, etc) in mod professional.
Gandire critica si capacitate de a analiza si sintetiza informatiile primite sau livrate.
Abilitate de a se organiza, de a respecta obligatiilor incluzand si atentia la detalii.
Abilitatea de auto-control si capacitatea de a prelua conducerea si de a oferii opinii si directii.
Descrierea jobului
Atributiuni generale
Formuleaza si revizuieste politicile specifice societatii.
Planifica, coordoneaza si evalueaza activitatile generale ale intreprinderii cu sprijinul altor manageri (directori), de obicei in cadrul liniilor directoare stabilite de catre organismele de conducere, in fata carora sunt responsabili pentru operatiunile intreprinse si rezultatele aferente acestora.
Activitati specifice:
Obtinerea informatiilor
Luarea deciziilor
Programarea si coordonarea activitatilor impreuna cu conducatorii altor departamente
Optimizare flota proprie
Suport pentru logistica in monitorizare si dezvoltare
Lansarea si organizarea altor viitoare linii business
Formuleaza si revizuieste politicile specifice societatii.
Planifica, coordoneaza si evalueaza activitatile generale ale intreprinderii cu sprijinul altor manageri (directori), de obicei in cadrul liniilor directoare stabilite de catre organismele de conducere, in fata carora sunt responsabili pentru operatiunile intreprinse si rezultatele aferente acestora.
Activitati specifice:
Obtinerea informatiilor
Luarea deciziilor
Programarea si coordonarea activitatilor impreuna cu conducatorii altor departamente
Optimizare flota proprie
Suport pentru logistica in monitorizare si dezvoltare
Lansarea si organizarea altor viitoare linii business
Descrierea companiei
Rozoti este o Companie cu capital integral romanesc, specializat in servicii de transport intern si international cu o activitate de peste 31 de ani in acesta industrie prin parteneriate de succes cu Companii importante din diverse domenii de activitate.