Director Comercial
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Abilități excelente de negociere și comunicare;
Orientare către rezultate și atingerea obiectivelor;
Capacitatea de a conduce și motiva o echipă;
Cunoștințe solide de analiză și interpretare a datelor de vânzări;
Abilități excelente de planificare și organizare;
Studii superioare în domeniul economic sau al marketingului constituie un avantaj.
Descrierea jobului
Urmareste derularea in termen a ︅︂︁︄︈︈︁︃︇contractelor de vanzare conform legislatiei in vigoare;
Initiaza si urmareste rezilierea contractelor de vanzare , in sfera sa de activitate , in situatiile impuse de nerespectarea conditiilor contractuale sau la cererea expresa a uneia dintre partile contractante ;
Coordoneaza, participa si raspunde de derularea in conditii legale a licitatiilor publice ;
Urmareste derularea si raspunde de respectarea contractului in conditiile agreate cu institutiile publice;
Rapoteaza saptamanal stadiul derularii contractelor cu institutiile publice, cu clientii interni si externi ;
Urmareste, analizeaza, raporteaza si propune solutii de eficientizare a activitatii diviziei de vanzari, relatia cu clientii existenti, recuperare clienti inactivi, dezvoltare portofoliu cu clienti noi;
Revizuire, analiza si propunere tarife de preturi conform cost real rezultat la fiecare comanda;
Controleaza respectarea termenului de incasare / plata conform contractelor de vanzare/achizitie ;
Verifica sistemul informatic cu facturile de vanzare de pe teren;
Gestioneaza si administreaza biletele la ordin de la clientii;
Rapoteaza lunar situatia privind clientii debitori cu analiza si obsevatii;
Semestrial intocmeste analiza si diagnosticul fianciar al firmei pe baza bilantului; (analiza comparative pe ultimii 3 ani ) cu propuneri de eficientizare .
Urmareste si controleaza activitatea de achizitii produse si servicii
Elaborează politicile, procedurile şi instrumentele de lucru necesare gestionarii activităţii de achiziţii la nivel de societate; elaborează propuneri de îmbunătăţire a procedurilor şi instrumentelor de lucru în scopul reducerii costurilor
Coordonarea activitatilor curente si de dezvoltare ale departamentului;
Coordonarea, testare si implementarea diverselor proiecte si atingerea rezultatelor planificate ;
Furnizarea corecta si la termenele stabilite a rapoartelor de activitate interne si externe, conform procedurilor firmei;
Analizeaza riscul de aparitie a situatiilor neprevazute care impacteaza negativ sfera sa de activitate si prezinta solutii de remediere;
Descrierea companiei
Pop Industry este cel mai important producator de containere , remorci si corturi din Romania, avand o experienta de peste 28 de ani in domeniu.
Experienta si cercetarile noastre, care se intind pe o perioada de peste 28 de ani, ne permit sa avem o contributie foarte importanta in proiectarea si realizarea containerelor si a remorcilor.
Echipa de specialisti, spatiile de productie, dotarea, tehnica si inovatiile fac din Pop Industry un partener de afaceri in care poti avea incredere in orice situatie. Avem peste 1000 de clienti si colaboratori in toata tara, Europa, Africa, America, Asia – toti multumiti de colaborarea cu noi.
Capital 100% romanesc
Suntem o companie cu capital integral romanesc cu sediul in Slatina, jud. Olt, al carui obiect de activitate este producerea, comercializarea si montajul de: containere de locuit, presscontainere, containere pentru presa, containere metalice pentru deseuri, remorci auto, remorci agricole, parapeti metalici pentru drumuri, alte confectii metalice.
Misiunea noastra
Ne propunem sa ramanem cel mai important furnizor de solutii de depozitare de tip containere si transport de tip remorci si sa contribuim la modernizarea constanta a industriei romanesti.