Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Digital Marketing Lead/ Specialist - Hibrid

Instore Power Provider
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Descrierea jobului

Ești pasionat de marketingul digital și dorești să faci parte dintr-o echipă dinamică și inovatoare? Avem locul perfect pentru tine!
︁︀​︂︃︃​︇︃​︁︃︂

Te invităm să te alături echipei Instore Power Provider, dacă:

  • Ai minimum 3 ani experiență de lucru în cadrul departamentului de Marketing/Online;
  • Ai cunoștințe excelente de limba engleză;
  • Ai experiență în crearea de conținut și gestionarea conturilor de Social Media;
  • Esti o persoană pasionată și activă pe rețelele de socializare, mereu la curent cu noutățile și tendințele din mediul online;
  • Ai abilități excelente de comunicare, redactare și creare de conținut în social media;
  • Esti o persoană dinamică, responsabilă, ordonată și atentă la detalii;
  • Ai atitudine proactivă și spirit de echipă;
  • Ai bune abilități de relaționare, comunicare și lucru în echipă;
  • Ai cunoștințe minime de Adobe Creative Suite (Photoshop, Illustrator, InDesign etc.)

Responsabilități:

  • Dezvoltarea planului de marketing și comunicare externă pentru entitățile grupului;
  • Monitorizarea și măsurarea performanței activităților din social media;
  • Organizarea și coordonarea concursurilor online;
  • Crearea, gestionarea și actualizarea permanentă a conținutului digital pentru toate website-urile din grup, canalele de YouTube și platformele online interne;
  • Realizarea și coordonarea campaniilor de comunicare în mediul digital, în concordanță cu strategia de brand a fiecărei entități din grup;
  • Crearea și administrarea campaniilor Google Ads/Facebook/Instagram Ads/LinkedIn;
  • Analizarea și interpretarea datelor din Google Analytics;
  • Stabilirea și implementarea planului de marketing pentru atingerea obiectivelor;
  • Raportarea și analizarea performanței campaniilor, stabilind recomandări pentru atingerea KPI-urilor în funcție de canalul de trafic (Google Ads, Facebook Ads, SEO etc.);
  • Pregătirea și propunerea acțiunilor clare de optimizare bazate pe analiza datelor (Google Trends, Keyword Planner, Reach Planner etc.)

Cunoștințe necesare:

  • Digital Marketing
  • Google Ads
  • Facebook Ads
  • Google Analytics
  • Digital Strategy

Beneficii:

  • Program de lucru Hibrid (4 zile/săptămâna Work From Home) – dupa perioada de onboarding;
  • Abonament clinică medicală;
  • Abonament Bookster;
  • 50 % reducere Abonament sala fitness;
  • Birthday off – zi liberă cu ocazia zilei de naștere;
  • Bloodday off – zi liberă pentru donare sânge(suplimentar celei oferite conform legislației);
  • Program de induction, pentru a-ți atinge obiectivele individuale și pentru a te dezvolta profesional.

Dacă te regăsești în descrierea de mai sus și ești gata să îți pui în valoare abilitățile și creativitatea, te așteptăm să te alături echipei noastre!

Descrierea companiei

Suntem INSTORE POWER PROVIDER, companie românească fondată în 2006, lider pe piața serviciilor de retail marketing din România oferind soluții integrate pentru majoritatea companiilor din domeniul bunurilor de larg consum (FMCG), precum Procter&Gamble, Heineken, Friesland, Mars, PepsiCo, Ursus, JTi, Nestle, Lactalis etc. dar și din alte domenii, precum Vodafone, Samsung și Philips.

Compania are peste 2 700 de angajați și este prezentă în România, Republica Moldova și Bulgaria, atât în marile lanțuri de magazine de retail cât și în comerțul tradițional și HORECA, în total peste 33 000 de puncte de vânzare.

Publicat 13 Iun. 2024 Reactualizat 27 Iun. 2024 Expiră 13 Iul. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.