Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Development Associate POSM

Instore Power Provider
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Descrierea jobului

Dacă ești pasionat de marketing și vrei să faci parte dintr-o echipă care pune preț pe inovație și calitate, te ︁︀​︂︃︃​︈︃​︀invităm să te alaturi echipei Instore Power Provider!


De ce să te alături echipei noastre:

  • Impact și Creștere: Ai oportunitatea să faci o diferență reală în vizibilitatea brandurilor și să contribui la succesul lor pe termen lung;
  • Inovație și Creativitate: Vei lucra într-un mediu care încurajează gândirea inovatoare și soluțiile creative;
  • Colaborare și Succes: Vei face parte dintr-o echipă dinamică și dedicată, unde colaborarea și succesul comun sunt în prim-plan


Căutăm pe cineva care are:

  • Experiență de Lucru:
    • Minimum 1 an de experiență în Vânzări/Marketing Comercial.
    • Experiența în dezvoltarea și implementarea programelor - reprezintă avantaj
  • Competențe și Cunoștințe:
    • Atenție foarte bună la detalii;
    • Orientare spre calitate;
    • Competențe tehnice;
    • Abilități de planificare și organizare;
    • Cunoștințe bune de MS Office (Excel);
    • Cunoștințe de limba engleză - nivel mediu/avansat


Ce vei face:

  • Creează Impact: Vei sprijini evaluarea oportunităților de comunicare la punctele de vânzare pentru a obține cea mai bună vizibilitate și conștientizare a brandurilor;
  • Materiale Permanente și Temporare: Vei ajuta la selecția și livrarea materialelor de comunicare permanente și temporare, coordonând implementarea cu furnizorii pentru noi locații KA POS.
  • Planificare și Aprobare Design: Vei sprijini dezvoltarea materialelor de comunicare temporare și procesul de aliniere internă pentru aprobarea designului în cadrul planului ciclic.
  • Dezvoltare Planograme: Vei sprijini dezvoltarea planogramelor și alinierea internă pentru diferite soluții de merchandising; vei lucra într-o aplicație nouă pentru configurarea automată a planogramelor.
  • Colaborare și Coordonare: Vei colabora cu clienți interni și furnizori pentru a te asigura că materialele de comunicare respectă standardele privind briefing-ul brandurilor, funcționalitatea și KPI-urile de calitate.
  • Proces de Piese de Schimb: Vei coordona consolidarea pieselor de schimb, previziunile, cererile de preț, comenzile și livrarea, precum și operațiunile de întreținere ;
  • Monitorizare și Verificare: Vei monitoriza și verifica calitatea materialelor de comunicare livrate conform standardelor cerute.
  • Comunicare cu Echipele de Marketing: Vei comunica cu echipele de marketing din teren pentru a te asigura de implementarea optimă a materialelor de comunicare și vei colecta feedback din teren.


Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem și să descoperim cum poți contribui la succesul echipei noastre! Mulțumim pentru interesul acordat!

Descrierea companiei

Suntem INSTORE POWER PROVIDER, companie românească fondată în 2006, lider pe piața serviciilor de retail marketing din România oferind soluții integrate pentru majoritatea companiilor din domeniul bunurilor de larg consum (FMCG), precum Procter&Gamble, Heineken, Friesland, Mars, PepsiCo, Ursus, JTi, Nestle, Lactalis etc. dar și din alte domenii, precum Vodafone, Samsung și Philips.

Compania are peste 2 700 de angajați și este prezentă în România, Republica Moldova și Bulgaria, atât în marile lanțuri de magazine de retail cât și în comerțul tradițional și HORECA, în total peste 33 000 de puncte de vânzare.

Publicat 3 Iul. 2024 Reactualizat 3 Iul. 2024 Expiră 2 Aug. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.