Demand& Planning Analyst
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Să ai experiență relevantă în roluri de Product Owner sau Data Analyst, preferabil în industria farmaceutică sau un domeniu conex.
- Să ai abilități puternice de analiză a datelor și experiență cu instrumente de BI (Business Intelligence) și vizualizare a datelor (de exemplu, Tableau, Power BI) și a pachetului Microsoft Office.
- Să ai cunoștințe de baze de date și SQL.
- Să ai abilități excelente de comunicare și prezentare.
- Să ai gândire strategică și analitică puternică
- Să ai capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic și de a gestiona multiple priorități.
- Să ai studii superioare.
- Să înțelegi reglementările și standardele din industria farmaceutică este un plus.
- Să vorbesti limba engleza la un nivel mediu/avansat.
Descrierea jobului
- Vei participa în etapele de implementare a softului de planning;
- Vei dezvolta o viziune clară ︁︀︂︃︃︈︁︁︉︂asupra produsului cât și plus valoarea adusă clientului;
- Vei oferi feed-back privind îmbunatățirea proceselor de lucru cât și a celor din aplicație;
- Vei descoperi probleme apărute în roadmap și propune soluții;
- Vei gestiona softul intern utilizat, și te vei asigura de mentenanța parametrilor, setări specifice;
- Vei analiza nevoile de business împreună cu echipa;
- Vei transmite către business și către utilizatori, modificările apărute în aplicație/soft;
- Te vei ocupa de îmbunătățirea continuă a relației cu furnizorul;
- Vei conduce comunicarea cu stakeholderi interni, dar si cu echipe din grupul Dr.Max și utilizează gândirea strategică pentru a defini cerințele care au valoare pe termen lung pentru departament;
- Vei fi responsabil de cercetarea, definirea și crearea specificațiilor solide de utilizare a aplicației;
- Vei conduce activități de lucru în echipe multifuncționale, asigurându-te de îndeplinirea taskurilor;
- Vei fi atent și vei rămâne constant informat asupra trendurilor și bunelor practici pentru a dezvolta idei inovative ce aduc imbunatățiri în dezvoltarea produsului;
Ce îți oferim?
- Mediu de lucru într-o companie stabilă de retail farmaceutic și distribuție cu acoperire națională, în care punem preț pe deschidere și colaborare între colegi;
- Oportunitatea de a-ți crește cariera, de a te dezvolta și de a promova alături de o echipă de profesioniști;
- Investiție în dezvoltarea profesională și personală cu ajutorul programelor de training de specialitate, soft skills, management, acces la platforma e-learning și Bookster;
- Pachet salarial format din salariu fix competitiv, bonusuri pentru recunoașterea performanței și portofoliu diversificat de beneficii;
- Zile de concediu suplimentare în funcție de vechime, până la maxim 24 zile;
- Tichete de masă în valoare de 40 lei/zi lucrată;
- Zile libere și sprijin financiar pentru evenimentele importante din viața ta și a familiei;
- Oferte speciale la achiziția de bunuri și servicii, asigurate de către partenerii companiei ;
- Pachet de servicii medicale la unul din cei mai mari furnizori de servicii medicale.
Descrierea companiei
Despre Dr. Max România
Dr. Max România, parte a Dr. Max Group, este unul dintre cele mai mari grupuri farmaceutice din România, care oferă servicii integrate de import, distribuție și retail farmaceutic. Suntem ghidați de valori precum: grijă, curaj, orientare către clienți si responsabilitate și credem cu tărie că doar împreună construim o zi de mâine mai sănătoasă.
Mai multe informatii pe: www.drmaxromania.com