Candidatul Ideal
Locatie: Chiajna (If)
Mod de lucru: Cu prezenta fizica
Orar de lucru: Luni-Vineri; 07:30-16:00
Tip Contract: Contract determinat de 12 luni cu posibilitate de prelungire.
Candidat ideal:
- Studii superioare, in domeniul economic este de preferat;
- Certificare "Declarant vamal" - nu este obligatorie;
- Experienta de minim 2 ani in domeniul "Transport si distributie";
- Cunostinte computer – МS Office (Word, Excel, Access, PPT);
- Excelente abilități de organizare și comunicare
- Cunostinte de limba engleza (fluent in a vorbi si scrie).
Descrierea jobului
- Intocmirea documentatiei pentru export conform procedurilor vamale;
- Extragerea, pregatirea si trimiterea fisierelor pentru livrarile zilnice;
- Prioritizarea livrarilor in functie de numarul de comenzi zilnice;
- Organizarea camioanelor pentru incarcarea coletelor;
- Intocmirea avizelor/ documentelor/ sigilarea camioanelor insotitoare pentru toate livrarile RO si export;
- Ține evidența companiei privind procedurile vamale, exporturile și importurile și monitorizează implementarea măsurilor de termene vamale;
- Faciliteaza planificarea si optimizarea proceselor logistice prin monitorizarea continua a camioanelor de import si export;
- Asigură fluxul de informații despre transporturile de intrare și de ieșire.
- Monitorizarea camioanelor: conform planurilor zilnice cu companiile de curierat, agentul vamal este responsabil de verificarea camioanelor planificate pentru transportul paletilor si, de asemenea, stabileste timpii de incarcare pentru fiecare camion;
- Își informează managerul despre posibilele probleme și face propuneri pentru rezolvarea problemelor.
- Înregistrează facturile și întocmește rapoarte specifice;
- Verifică facturile de marfă primite, ține evidența, asigură autorizarea plății și plata în termen
- Mentine contactul cu brokerii vamali;
- Comunicare activă și sprijin către departamentele și autoritățile relevante;
- Printarea facturilor de export, completarea CMR și sigilarea camioanelor.
- Se străduiește să aibă cunoștințe la zi cu privire la legislația necesară îndeplinirii atribuțiilor sale.
Oferta:
- Salariu atractiv in functie de experienta
- Bonuri de masa de 30 lei/zi
- Abonament medical
- Prime de Paste, Craciun & vacanta.
Pentru detalii nu ezitati sa ne contactati pe 0729 005 269 sau corina.panait@gigroup.com.
Descrierea companiei
We #changelives! Jobul tău este munca noastră și o facem cu pasiune, implicare și responsabilitate. Suntem #Morethanwork și de aceea punem oamenii în centrul soluțiilor și valorilor noastre.
Ne mândrim cu o echipă unită, pasionată de activitatea pe care o face și dornică să învețe permanent. Oamenii Gi Group Holding cred cu tărie că munca lor ar trebui să fie concentrată pe a crea valoare pentru oameni și companii, oferindu-le soluții simple și clare.
Cu prezență directă și prin parteneriate strategice în 57 de țări, operăm în Europa, APAC și America. Având peste 6.700 de colegi în întreaga lume, cu soluții și expertiză într-o gamă completă de industrii și sectoare, suntem capabili să oferim servicii specializate valoroase, atât clienților internaționali, cât și locali.
Astfel, Gi Group Holding este unul dintre liderii globali de servicii integrate de resurse umane și are ca scop evoluția pieței muncii prin crearea de valoare sustenabilă, socială și economică, subliniind valoarea personală și socială a muncii.
Clasați la nivel global drept una dintre cele mai mari firme de recrutare de personal de către Staffing Industry Analysts, suntem, de asemenea, un membru corporativ global al Federației Mondiale a Ocupării Forței de Muncă.
Găsește-ți locul de muncă potrivit în întreaga lume cu Gi Group Holding!
Vrei să afli mai multe despre Gi Group Holding și ce putem face pentru tine? Contactează-ne!
- 9 Ian. 2025
COORDONATOR TRANSPORT / EXPEDITOR INTERNATIONAL
TRANSGHE
Remote (de acasă)6000 - 20000 RON net / lună