Candidatul Ideal
- Studii superioare (finalizate sau în curs de finalizare);
- Cunoștințe avansate de limba Română (scris și vorbit) – Obligatoriu;
- Cunoștințe de limba Engleză constituie un plus;
- Abilități de operare PC (MS Office, aplicații Web);
- Experiența în serviciul de asistența clienți (chat, telefonic, email);
- Capacitate de gestionare a situațiilor dificile într-o manieră politicoasă și profesională.
- Cunoștințe avansate de limba Română (scris și vorbit) – Obligatoriu;
- Cunoștințe de limba Engleză constituie un plus;
- Abilități de operare PC (MS Office, aplicații Web);
- Experiența în serviciul de asistența clienți (chat, telefonic, email);
- Capacitate de gestionare a situațiilor dificile într-o manieră politicoasă și profesională.
Descrierea jobului
Responsabilitați:
- Preia apelurile clienților;
- Preia sesizările clienților și găsește soluții pentru rezolvarea lor;
- Introduce în sistem sesizările telefonice inițiate de client;
- Furnizează informații despre produsele și serviciile companiei;
- Oferă suport clienților în procesul de efectuare a comenzilor;
- Solicită și verifică setul de documente necesare de la furnizori / clienți;
- Oferă suport celorlalte departamente din cadrul companiei, în special departamentului de vânzări.
Beneficii:
- Pachet salarial atractiv care reflectă responsabilitățile;
- Un mediu flexibil, multicultural, orientat spre rezultate, specific unei companii inovative.
- Preia apelurile clienților;
- Preia sesizările clienților și găsește soluții pentru rezolvarea lor;
- Introduce în sistem sesizările telefonice inițiate de client;
- Furnizează informații despre produsele și serviciile companiei;
- Oferă suport clienților în procesul de efectuare a comenzilor;
- Solicită și verifică setul de documente necesare de la furnizori / clienți;
- Oferă suport celorlalte departamente din cadrul companiei, în special departamentului de vânzări.
Beneficii:
- Pachet salarial atractiv care reflectă responsabilitățile;
- Un mediu flexibil, multicultural, orientat spre rezultate, specific unei companii inovative.
Descrierea companiei
Oceano is a B2B marketplace that empowers thousands of retail entrepreneurs in Central and Eastern Europe to access the best-fitted suppliers to stock their stores risk free, grow their businesses and become more efficient.
Our goal is to become one of the largest e-commerce project in Europe, based on Artificial Intelligence / Machine Learning.