Customer Support Specialist
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Suntem în căutarea unei persoane motivate și orientate către satisfacția clienților, cu abilități excelente de comunicare și o atitudine proactivă.
Candidatul ideal ar trebui să aibă următoarele trăsături:
- Bun ascultător, empatic, orientat spre obiective;
- Abilitatea de a lucra bine sub presiune și cu termene limită strânse;
- Abilități puternice de organizare, de rezolvare a problemelor și de gândire analitică;
- Este apreciată experiența similară pe un rol de Customer Support, dar nu este obligatorie;
- Cunoștințe despre Jocuri de Casino Online și Pariuri Sportive – reprezintă un avantaj;
- Excelente abilități de comunicare scrisă și verbală;
- Capabil să gestioneze plângerile și situațiile dificile într-o manieră calmă și răbdătoare;
- Asigură standarde înalte, dă dovadă de inițiativă, proactivitate și profesionalism;
- Flexibilitatea de a îndeplini diferite sarcini și de a urma corect procedurile;
- Experiența în call center - reprezintă un avantaj;
- Dispus pentru lucrul de la birou;
Descrierea jobului
Sarcini și responsabilități:
- Comunicați eficient cu jucătorii prin chat live, e-mail și telefon, în conformitate cu ︁︈︁︉︁︁︆︂︇︃SLA-urile departamentului (asistarea cu probleme generale, gestionarea contului, probleme legate de jocul responsabil, resetarea parolei, etc.);
- Gestionați cu profesionalism toate problemele jucătorilor, asigurându-ne că minimizăm contactele și ne străduim să rezolvăm problema de la primul contact;
- Abilitatea de a depana problemele tehnice (computer, browser, instalarea aplicației sau orice alte probleme tehnice pentru a ajuta jucătorul la crearea de succes a contului și o experiență plăcută de joc);
- Ajută jucătorii cu detalii despre promoții, programe de fidelitate și termeni și condiții, inclusiv adăugarea manuală a fondurilor bonus în conturi, atunci când este cazul;
- Efectuați modificări ale informațiilor personale pe conturile jucătorilor;
- Ridicați toate problemele necesare către management și furnizorii de platforme/jocuri în timp util;
- Alte sarcini, după cum este necesar și/sau atribuite de managerul direct;
Pachet, avantaje și beneficii:
- Salariu competitiv, în funcție de experiență;
- Tichete de masă (30 lei/zi);
- Abonament medical privat;
- Oportunități de instruire și dezvoltare internă;
- Posibilitatea de dezvolare în cadrul companiei;
- Disponibilitate de lucru în 2 ture de 8 ore, conform legislației în vigoare (08:00-17:00 și 13:00-22:00);
Dacă sunteți o persoană dedicată, cu pasiune pentru serviciul clienți și dornică să se alăture unei echipe dinamice, vă încurajăm să aplicați pentru această poziție.
Descrierea companiei
Suntem compania cu cea mai dinamică dezvoltare pe teritoriul României în domeniul jocurilor de noroc si ne propunem să menținem un ritm accelerat de creștere. Obiectivul nostru este acela de a deveni operatorul cu cea mai vastă rețea de locații de pe teritoriul național. Cu peste două decenii de prezență în industria jocurilor de noroc din România, am reușit să aducem esența și entuziasmul specific Las Vegas-ului american mai aproape de clienții noștri prin intermediul a peste 300 de locații deschise în întreaga țară. Ca răspuns la solicitările clienților, ne-am completat oferta de servicii prin lansarea unui cazinou online 100% românesc, care a cunoscut o creștere fulminantă.
Venim în întâmpinarea clienților cu servicii de calitate și cu o ofertă diversificată. Portofoliul nostru include pariuri sportive, jocuri de cazinou și sloturi, pariuri virtuale, poker și multe altele, toate acestea contribuind la recrearea atmosferei autentice a cazinourilor din Las Vegas. Angajamentul nostru față de inovație și excelență este sprijinit de o echipă dedicată și dinamică, compusă din peste 2000 de profesioniști pasionați. Punem accent pe creșterea și dezvoltarea continuă a organizației noastre. Te invităm să te alături echipei noastre!