Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

CUSTOMER SUPPORT / Proiect Hellas

AUTONOM ASSISTANCE
5 poziții
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Căutăm o persoană dinamică și motivată pentru a se alătura echipei noastre!

Candidatul ideal trebuie sa aiba:

- Abilități de comunicare și gândire analitică, dorință de dezvoltare personală.
- Studii superioare finalizate sau în curs.
- Cunoștințe solide de operare PC (Gmail, Drive, Excel).
- Atenție la detalii, orientare către client și gestionarea eficientă a timpului.
- Spirit de echipă, atitudine proactivă, punctualitate.
- Experiență în call center – un plus.
- Empatie, diplomație și capacitate de rezolvare a problemelor.
- Abilitatea de a primi feedback constructiv.

Descrierea jobului

Principalele responsabilități

- Gestionarea cererilor de daune prin telefon și email.
- Verificarea polițelor de asigurare și colectarea ︁︀​︂︃︃​︇︉​︆︄detaliilor relevante.
- Introducerea informațiilor în aplicația internă și oferirea suportului necesar clienților.
- Informarea clienților despre procedurile ulterioare și pașii de urmat.
- Transferarea apelurilor către alte departamente, conform procedurilor.
- Suport administrativ și colaborare cu echipa internă.

Dacă te regăsești în acest profil și ești pregătit(ă) pentru o nouă provocare, te invităm să aplici!

Beneficii:
Salariu competitiv, bonuri de masă și bonusuri de performanță.
- Program de muncă hibrid.
- Abonament medical la o clinică privată și decontarea transportului.
- Card de beneficii ESX, acces nelimitat la cafea, sucuri și fructe.
- Evenimente lunare și team-building-uri anuale.
- Cadou special de ziua ta și acces la resurse de dezvoltare (cărți, cursuri).
- Oportunități de avansare și implicare în activități comunitare prin Fundația Autonom
- Program de lucru: Luni - Vineri, cu respectarea zilelor libere legale conform legislației în vigoare. Oferim și posibilitatea unui program part-time, în funcție de disponibilitatea candidatului.

Există oportunități de avansare în cadrul companiei, în funcție de performanță și implicare.
Suntem implicați activ în comunitatea noastră și îți oferim posibilitatea de a contribui la schimbări pozitive prin intermediul Fundației Autonom.

Dacă ești pregătit(ă) pentru o nouă provocare într-un mediu stimulant și dinamic, așteptăm aplicația ta!

Descrierea companiei

Autonom Assistance este o societate de asistență rutieră cu acoperire atât la nivel național, cât și în Europa. Cu un sistem foarte bine pus la punct disponibil 24/7, 365 de zile pe an, se oferă suport prin asistență telefonică, localizare prin sistem GPS a autovehiculelor de intervenție și mobilizarea imediată a echipajului în situațiile de urgență.

Autonom Services SA este singura companie românească care a primit titlul de Best Employer timp de 4 ani consecutiv. Aceeași distincție am primit-o anul acesta în cadrul galei Business Review Awards.
În 2018 ne-am alăturat comunității celor 123 de organizații recunoscute de WorldBlu la nivel mondial, care promovează principiile democratice și încurajează libertatea la locul de muncă. Avem cea mai extinsă rețea de mobilitate din România, cu o flotă de 14.000 de autoturisme noi și 44 de agenții în 33 de orașe.Misiunea noastră este de a oferi servicii ireproșabile la prețuri oneste.

Mai multe detalii găsiți pe:
www.asistentarutiera.ro
www.autonom.ro
www.leasingoperational.com

Publicat 11 Oct. 2024 Reactualizat 18 Oct. 2024 Expiră 10 Nov. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.