Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Customer Support - Inbound Limba Engleza (partial remote)

MEDIA MARKET HUMAN RESOURCES
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Pentru cine recrutam:
Partenerii nostri au sediul in zona Piata Universitatii, sunt activi pe piata din Romania din 2001 si sunt specializati in acordarea de asistenta in asigurari.

Sansele sunt de partea ta daca:
  • Ai o experienta de minim 6 luni, de preferat in domeniul customer service, call-center.
  • Ai cel putin diploma de bacalaureat.
  • Stapanesti foarte bine limba engleza, mare parte din timp vei comunica in engleza.
  • Stii despre tine ca esti empatic, atent la detalii si organizat.

Descrierea jobului

Conditiile de angajare sunt:
  • In primele 3 luni pachetul salarial (compus din: salariu fix+ bonuri de masa +bonus de ︁︀​︂︃︃​︈︃​︀performanta) este de 3700 RON, dupa care va creste la 3900 RON.
  • Alte beneficii: abonament medical la Medicover si al 13-lea salariu.
  • Programul de lucru: vei lucra 5 zile consecutive/ saptamana in tura de 8 ore: de dimineata sau de dupa-amiaza. O data la 8 saptamani vei lucra 5 zile in tura de noapte, urmate de 5 zile libere.
  • Dupa perioada de proba vei putea lucra de acasa in turele de noapte sau de weekend, si de asemenea 3 zile/saptamana in turele de zi.
  • Contract de munca pe perioada nedeterminata (perioada de proba de 90 de zile).
  • Vei primi tot sprijinul de care ai nevoie pentru a te adapta: o persoana desemnata care sa te indrume, training pentru intelegerea activitatii si a precedurilor de lucru.
Schita zilei de munca:
  • Vei prelua apeluri telefonice din partea clientilor si le vei acorda suport in vederea solutionarii sesizarilor cu privire la politele de asigurari;
  • Vei prelua si gestiona intrebarile si reclamatiile clientilor straduindu-te sa rezolvi prompt situatiile aparute;
  • Vei urma toti pasii necesari solutionarii dosarului de asistenta: incepand cu deschiderea dosarului in sistemul informatic propriu, verficarea si inregistrarea documentelor, contactarea furnizorilor de servicii si transmiterea de comenzi, transmiterea de garantari de plata, pana la finalizarea procesului de asistenta.

Descrierea companiei

Suntem o echipa de oameni specilizati in recrutare si selectie, insa mai mult decat atat activitatea noastra de peste 20 de ani are ca scop principal transformarea in realitate a expresiei “Omul potrivit la locul potrivit”.
Colaborarea cu noi nu te costa nimic, iti oferim o cafea buna si o discutie pe masura, iar la final hotaram impreuna daca jobul este pentru tine sau daca e mai bine sa alegi altceva.
Daca am reusit sa te convingem asteptam cv-ul tau iar in cazul in care consideram ca te potrivesti te vom contacta.
Iti multumim ca ne-ai oferit timpul necesar citirii acestiu text si iti dorim mult succes,
Echipa Media Market

Publicat 26 Iun. 2024 Reactualizat 29 Iun. 2024 Expiră 26 Iul. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.