Candidatul Ideal
- Experiență pe un post similar de minim 1-2 ani
- Studii medii/superioare
- Cunoștințe avansate de operare PC, MS Office
- Cunoștințele în utilizarea unui soft de tip ERP constituie avantaj
- Limba engleză - nivel mediu/avansat
- Orientat spre rezultate, ordonat și atent la detalii
- Aptitudine generală de învățare
- Abilități excelente de comunicare și negociere
- Capacitate de planificare și organizare
- Punctualitate și corectitudine
- Asumarea responsabilităților
- Prezență plăcută
Descrierea jobului
RESPONSABILITĂȚI:
BENEFICII:
Compania noastră este mereu în căutare de oameni talentați, dedicați și profesioniști, care să fie dornici de o carieră de succes în acest domeniu.
Dacă îți dorești să faci parte din echipa noastră, aplică direct la acest anunț, sau trimite-ne CV-ul tău la adresa noastră de e-mail pe care o găsești pe website-ul nostru, specificând postul dorit. CV-urile se pot depune personal la sediul nostru din Satu Mare, Parc Industrial Sud, nr. 2, la secretariat, de luni până vineri, între orele 08:00 și 17:00. Pentru mai multe informații, ne poți contacta telefonic.
- Analizează stocurile de materii prime și previzionează necesarul de achiziții
- Propune comenzi către departamentul Achiziții
- Coordonează sistemul de comenzi primite de la clienți
- Înregistrează și actualizează datele în ERP
- Redactează și transmite ofertele de preț
- Ține evidența prețurilor de vânzare, întocmește listele de prețuri și le pune la dispoziția celor interesați
- Negociază contractele de vânzare
- Răspunde pentru calitatea negocierii contractelor/actelor adiționale cu clienții
- Se preocupă de respectarea strictă a condițiilor contractuale în ceea ce privește sortimentele, calitatea, prețul, termenele de livrare
- Menține relația cu clienții în vederea respectării condițiilor comerciale
- Transmite și colectează chestionarul de satisfacție a clientului
- Prospectează piața în vederea găsirii de noi clienți
- Organizează și urmărește transportul mărfurilor către clienți
- Respectă termenele stabilite
BENEFICII:
- Instruire teoretică și practică la locul de muncă
- Pachet salarial atractiv
- Bonuri de masă în valoare de 40 lei/zi lucrătoare
- Spor de fidelitate
- Premii de sărbători
- Se asigură decontarea transportului
Compania noastră este mereu în căutare de oameni talentați, dedicați și profesioniști, care să fie dornici de o carieră de succes în acest domeniu.
Dacă îți dorești să faci parte din echipa noastră, aplică direct la acest anunț, sau trimite-ne CV-ul tău la adresa noastră de e-mail pe care o găsești pe website-ul nostru, specificând postul dorit. CV-urile se pot depune personal la sediul nostru din Satu Mare, Parc Industrial Sud, nr. 2, la secretariat, de luni până vineri, între orele 08:00 și 17:00. Pentru mai multe informații, ne poți contacta telefonic.
Descrierea companiei
PLASTICA este o afacere de familie, fondată în anul 1991, având ca activitate principală producția de ambalaje flexibile (folii, pungi, sacoșe, saci). Datorită investițiilor majore în tehnologie performantă și utilaje de ultimă generație, Plastica este una dintre cele mai moderne fabrici de ambalaje flexibile din țară.