Candidatul Ideal
Ambitios, pro-activ, responsabil, entuziast, bune capacitati de comunicare, spirit competitiv si orientare spre rezultate,
bune abilități de comunicare și negociere, persoană organizată, sociabilă;
Studii finalizate (studiile universitare reprezinta un avantaj),
Atitudine pozitiva, dorinta de a invata lucruri noi.
bune abilități de comunicare și negociere, persoană organizată, sociabilă;
Studii finalizate (studiile universitare reprezinta un avantaj),
Atitudine pozitiva, dorinta de a invata lucruri noi.
Descrierea jobului
Preluarea, inregistrarea, distribuirea catre compartimentele implicate, indosarierea si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor si clientilor
Receptioneaza/redacteaza corespondenta simpla si o expediaza;
Primeste vizitatorii, anunta persoanele de contact din societate si asigura activitatea de protocol;
Planificare preluari probe de la clienti
Evidenta planuri autocontrol primite de la clienti
Pregatire recipienti pentru recoltare
Gestionarea portofoliului de clienti alocati
Pregatirea documentelor pentru licitatii
Preluarea sesizarilor de la clienti ( telefonic, mail)
Consemneaza zilnic cererile clientilor;
Intocmeste, oferte de pret, contracte, adrese de instiintare si le transmite clientilor;
Acorda asistenta telefonica si pe e-mail clientilor si potentialilor clienti;
Participa la sedintele saptamanale organizate in cadrul firmei;Respecta confidentialitatea tuturor informatiilor conform normelor deontologice
Receptioneaza/redacteaza corespondenta simpla si o expediaza;
Primeste vizitatorii, anunta persoanele de contact din societate si asigura activitatea de protocol;
Planificare preluari probe de la clienti
Evidenta planuri autocontrol primite de la clienti
Pregatire recipienti pentru recoltare
Gestionarea portofoliului de clienti alocati
Pregatirea documentelor pentru licitatii
Preluarea sesizarilor de la clienti ( telefonic, mail)
Consemneaza zilnic cererile clientilor;
Intocmeste, oferte de pret, contracte, adrese de instiintare si le transmite clientilor;
Acorda asistenta telefonica si pe e-mail clientilor si potentialilor clienti;
Participa la sedintele saptamanale organizate in cadrul firmei;Respecta confidentialitatea tuturor informatiilor conform normelor deontologice
Descrierea companiei
WESSLING România - laborator, testare și consultanță pentru îmbunătățirea continuă a calității, siguranței, protecției mediului și sănătății oferind servicii de încredere pieței românești de 20 ani. Suntem un furnizor modern de servicii bazate pe profesionalism. Angajații noștri au perspective de dezvoltare pe termen lung în cadrul companiei și suntem preocupați de dezvoltarea profesională a acestora.
Joburi similare