Candidatul Ideal
Limba engleză - obligatoriu nivel avansat (scris și vorbit);
Persoană energică, comunicativă și orientată spre soluții;
Abilități excelente de relaționare cu clienții și gestionare a situațiilor;
Atenție la detalii și orientare către client;
Experiența anterioară în customer service este un plus, dar nu obligatoriu.
Persoană energică, comunicativă și orientată spre soluții;
Abilități excelente de relaționare cu clienții și gestionare a situațiilor;
Atenție la detalii și orientare către client;
Experiența anterioară în customer service este un plus, dar nu obligatoriu.
Descrierea jobului
Responsabilități:
Beneficii:
- Preiei, triezi și înregistrezi reclamațiile/ sesizările, le documentezi solicitând de la departamentele responsabile informațiile și documentele necesare analizării și rezolvării cazurilor;
- Formulezi și transmiți răspunsurile către reclamanți (email/ telefon etc.);
- Asiguri comunicarea cu reclamanții pe tot parcursul procesului de primire și soluționare a sesizărilor gestionate, pe toate căile de comunicare, după caz (telefonic, email etc.);
- Analizezi o varietate de surse de informație în vederea finalizării corecte și rapide a situațiilor apărute;
- Soluționezi și răspunzi în cel mai scurt timp reclamațiilor/sesizărilor primite prin toate canalele de intrare în companie, fără a depași termenele limită stabilite prin reglementările legale și interne;
- Identifici factorii care au dus la generarea reclamației/sesizării;
- Contribui la elaborarea instrucțiunilor privind modul de comunicare către clienți în cazul reclamațiilor, urmărind în aria sa de activitate implementarea acestora de către departamentele care interacționează direct cu clienții;
- Participi la realizarea diferitelor analize de satisfacție a clienților.
Beneficii:
- Salariu + tichete de masă
- Abonament medical
- Ziua de naștere - zi liberă plătită
Descrierea companiei
Avis Romania s-a înființat în 1994. Suntem prezenți în 6 orașe din România (București, Otopeni, Brașov, Cluj Napoca, Constanța și Timișoara).
Misiunea noastră este aceea de a oferi cele mai bune servicii posibile rent-a-car, înainte, pe parcursul și după închiriere.
Misiunea noastră este aceea de a oferi cele mai bune servicii posibile rent-a-car, înainte, pe parcursul și după închiriere.