Customer Service Specialist
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Excelente abilităţi de comunicare şi negociere;
- Experiență anterioară în relaționarea cu clienții;
- Abilitatea de a centraliza și gestiona informațiile;
- Cunostinte pachet Microsoft Office ( Word, Excel, Outlook, PowerPoint);
- Atenție la detalii și capacitatea de a se adapta ușor la situațiile apărute;
- Cunostinte de lb. Engleza niv. B2;
- De preferat 3 ani de experiență in customer service, logistica;
- Studii superioare finalizate sau în curs de finalizare;
- Atitudine și gandire pozitivă;
- Abilitatea de a lua decizii în situații tensionate;
- Persoană organizată, comunicativă, dinamică, capabilă să lucreze bine individual și în echipă;
- Proactivitate și implicare când vine vorba de satisfacerea nevoilor clienților;
- Abilitatea de a respecta procedurile, termenele limită și de a lucra într-un mediu dinamic;
- Orientarea către client și capacitatea de a se adapta/răspunde clientilor promovând serviciile noastre pliate pe nevoia clientilor;
Descrierea jobului
- Se adresează direct clienților prin e-mail sau telefon;
- Răspunde prompt solicitărilor clienților gestionați și soluționeaza reclamațiile ︁︀︂︃︃︁︂︇︁︂︈acestora;
- Obtine și evalueză toate informațiile relevante pentru a răspunde solicitărilor de servicii;
- Furnizează informații despre prețuri, colectari și livrare;
- Efectuează verificări ale clienților configurați;
- Procesează comenzi, formulare, aplicații și solicitări, organizeză fluxul de lucru pentru a satisface cerințele clienților;
- Gestionează conturilor clienților, ține evidența interacțiunilor și tranzacțiilor cu clienții;
- Înregistrează detaliile cererilor, comentariilor și plângerilor, înregistrează detaliile acțiunilor întreprinse;
- Pregătește și distribuie rapoartele de activitate ale clienților,
- Menținerea bazelor de date ale clienților;
- Urmărește interacțiunile cu clienții, furnizează feedback cu privire la eficiența procesului de servicii pentru clienți;
- Gestionează și soluționează solicitările și plângerile clienților via email / telefon, in cel mai scurt timp posibil si cu maxima acuratete;
- Asigură suport pentru vânzarea și executarea livrărilor, precum și în procesul de preluare comenzi, intocmire oferte de preț;
- Sprijină implementarea termenilor, condițiilor și standardelor clienților, inclusiv procesele specifice clientului;
- Monitorizează satisfacția clienților din lanțul valoric și coordonează acțiunile în cazul abaterilor;
- Promovarea întregului pachet de servicii Dachser;
- Participarea activă la campaniile de marketing organizate de companie, contactând clienţii ţintă;
- Medierea permanentă a relaţiei dintre client şi departamentele operaţionale;
- Păstrarea relaţiilor solide cu clienţii Dachser şi răspunsul prompt la solicitările acestora - telefonic şi prin e-mail, pentru a asigura satisfacția clienților.
Descrierea companiei
DACHSER ROMANIA SRL, este filiala din Romania a grupului german DACHSER SE, fondat in 1930 in Kempten, Bavaria, care in prezent desfasoara activitati logistice si de transport :
� transport international rutier (grupaj si camioane complete), aerian, si maritim
� deservire completa a spatiului european, in 42 de tari, prin cele 363 locatii proprii si 68 locatii partenere
� depozitare si servicii logistice in depozitele noastre din Bucuresti, Brasov, Arad si Ploiesti (depozit ADR - conform Seveso II/ HG 804/2007)
� serviciu complet de localizare si urmarire tracking & tracing, selectie on-line a produselor de transport, control pro-activ al calitatii si procese IT standardizate in toata reteaua DACHSER datorita arhitecturii omogene si a gestionarii centralizate a retelei informatice
� consultanta in domeniul transportului de marfa, logistica, depozitare si distributie, solutii personalizate.