Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Customer Service Specialist

DACHSER ROMANIA SRL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

  • Excelente abilităţi de comunicare şi negociere;
  • Experiență anterioară în relaționarea cu clienții;
  • Abilitatea de a centraliza și gestiona informațiile;
  • Cunostinte pachet Microsoft Office ( Word, Excel, Outlook, PowerPoint);
  • Atenție la detalii și capacitatea de a se adapta ușor la situațiile apărute;
  • Cunostinte de lb. Engleza niv. B2;
  • De preferat 3 ani de experiență in customer service, logistica;
  • Studii superioare finalizate sau în curs de finalizare;
  • Atitudine și gandire pozitivă;
  • Abilitatea de a lua decizii în situații tensionate;
  • Persoană organizată, comunicativă, dinamică, capabilă să lucreze bine individual și în echipă;
  • Proactivitate și implicare când vine vorba de satisfacerea nevoilor clienților;
  • Abilitatea de a respecta procedurile, termenele limită și de a lucra într-un mediu dinamic;
  • Orientarea către client și capacitatea de a se adapta/răspunde clientilor promovând serviciile noastre pliate pe nevoia clientilor;

Descrierea jobului

Principalele responsabilități :
  • Se adresează direct clienților prin e-mail sau telefon;
  • Răspunde prompt solicitărilor clienților gestionați și soluționeaza reclamațiile ︁︀​︂︃︃​︁︂︇​︁︂︈acestora;
  • Obtine și evalueză toate informațiile relevante pentru a răspunde solicitărilor de servicii;
  • Furnizează informații despre prețuri, colectari și livrare;
  • Efectuează verificări ale clienților configurați;
  • Procesează comenzi, formulare, aplicații și solicitări, organizeză fluxul de lucru pentru a satisface cerințele clienților;
  • Gestionează conturilor clienților, ține evidența interacțiunilor și tranzacțiilor cu clienții;
  • Înregistrează detaliile cererilor, comentariilor și plângerilor, înregistrează detaliile acțiunilor întreprinse;
  • Pregătește și distribuie rapoartele de activitate ale clienților,
  • Menținerea bazelor de date ale clienților;
  • Urmărește interacțiunile cu clienții, furnizează feedback cu privire la eficiența procesului de servicii pentru clienți;
  • Gestionează și soluționează solicitările și plângerile clienților via email / telefon, in cel mai scurt timp posibil si cu maxima acuratete;
  • Asigură suport pentru vânzarea și executarea livrărilor, precum și în procesul de preluare comenzi, intocmire oferte de preț;
  • Sprijină implementarea termenilor, condițiilor și standardelor clienților, inclusiv procesele specifice clientului;
  • Monitorizează satisfacția clienților din lanțul valoric și coordonează acțiunile în cazul abaterilor;
  • Promovarea întregului pachet de servicii Dachser;
  • Participarea activă la campaniile de marketing organizate de companie, contactând clienţii ţintă;
  • Medierea permanentă a relaţiei dintre client şi departamentele operaţionale;
  • Păstrarea relaţiilor solide cu clienţii Dachser şi răspunsul prompt la solicitările acestora - telefonic şi prin e-mail, pentru a asigura satisfacția clienților.

Descrierea companiei

DACHSER ROMANIA SRL, este filiala din Romania a grupului german DACHSER SE, fondat in 1930 in Kempten, Bavaria, care in prezent desfasoara activitati logistice si de transport :

� transport international rutier (grupaj si camioane complete), aerian, si maritim

� deservire completa a spatiului european, in 42 de tari, prin cele 363 locatii proprii si 68 locatii partenere

� depozitare si servicii logistice in depozitele noastre din Bucuresti, Brasov, Arad si Ploiesti (depozit ADR - conform Seveso II/ HG 804/2007)

� serviciu complet de localizare si urmarire tracking & tracing, selectie on-line a produselor de transport, control pro-activ al calitatii si procese IT standardizate in toata reteaua DACHSER datorita arhitecturii omogene si a gestionarii centralizate a retelei informatice

� consultanta in domeniul transportului de marfa, logistica, depozitare si distributie, solutii personalizate.

Publicat 29 Aug. 2024 Reactualizat 12 Sept. 2024 Expiră 28 Sept. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.