Customer Service Representative
winmasters
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Experienta intr-un Call Center (asistenta clienti, telesales, retentie, loializare, recuperare debite);
- Experienta pe un post similar (pariuri sportive, jocuri de noroc, sport) constituie avantaj;
- Cunostinte avansate de utilizare PC si Internet (Word, Excel, Chrome, Internet Explorer, Outlook, Skype);
- Limba engleza: nivel mediu/avansat;
- Atitudine pozitivă şi orientată către client;
- Abilităţi de gândire analitică, persoană organizată, metodică;
- Abilităţi de comunicare, capacitate de relaţionare interumană;
- Disponibilitate de a lucra în ture.
Descrierea jobului
- Raspunde la solicitarile si reclamatiile clientilor folosind mijloacele de comunicare specifice activitatii de Call Center (telefon, email, chat, sms); ︁︀︂︃︃︇︁︆︄
- Apeleaza clientii pentru a le prezenta oferte de loializare si pentru colectarea datelor privind gradul de satisfactie referitor la serviciile companiei;
- Furnizeaza informatii cu privire la serviciile si ofertele companiei;
- Monitorizeaza si gestioneaza solicitarile si reclamatiile primite din partea clientilor;
- Escaladeaza si pastreaza o legatura permanenta cu departamentele ce se ocupa de solutionarea reclamatiilor si solicitarilor clientilor;
- Se asigura ca datele introduse si modificarile facute in aplicatiile specifice sunt conforme (CRM, ticketing system etc).
Oferta:
- Training specializat;
- Atmosfera prietenoasa, echipa tanara si pozitiva;
- Laptop de serviciu;
- Oportunitati de dezvoltare in cariera;
Descrierea companiei
Companie de pariuri online licențiată de ONJN.
Publicat
21 Oct. 2024
Reactualizat
23 Oct. 2024
Expiră
20 Nov. 2024
Joburi similare
-
- 22 Oct. 2024
Customer Service Representative (Arabic language mandatory)
LYONSHIELD S.R.L.
București4500 - 5500 RON net / lună -