Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Customer Adviser (Remote) - Limba Bulgara

eMAG
10 poziții
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Customer Care

Responsabilitatea principală a echipelor de Customer Care este să se asigure că toți clienții eMAG se bucură de o experiență plăcută de shopping de la început până la final. Ele sunt împărțite în 5 departamente: Call Center; Claims; Online Sales; Forecasting & Reporting; Marketplace Support.

La Call Center, suntem permanent în legatură cu clienții și ne asigurăm că răspundem tuturor întrebărilor, astfel încât experiența lor să fie cât mai plăcută. La Claims, rezolvăm toate problemele și plângerile pe care le au clienții eMAG și ne asigurăm că soluțiile sunt corecte și complete. La Online Sales, creștem satisfacția clienților și oferim informații și soluții în cazul în care comenzile nu respectă procesul corect de livrare, retur sau service. La Forecasting & Reporting, oferim ajutor tuturor echipelor din Customer Care, cu focus în analiza de date și workforce management. La Marketplace Support, susținem dezvoltarea partenerilor care aleg să vândă pe eMAGși îi ajutăm de câte ori au nevoie de îndrumare. Agent Customer Care - Remote Știi că te potrivești dacă bifezi:
  • Dorința dе a câștiga experiență: e OK dacă ești la primul job, înveți alături dе noi.
  • Abilități dе comunicare: îți vei transforma talentul într-o carieră.
  • Nevoia dе a face parte dintr-o echipă dе top: suntem energici, entuziaști și prietenoși. Mai ales cu nou-veniții!
  • Atitudinea potrivită: nu te temi dе provocări, le primești cu încredere și determinare dе a găsi soluții.
  • Ai posibilitatea de a lucra in ture in intervalul 7:00-22:00 ( full-time/ part-time);

Descrierea jobului

Ce rol tе аșteаptă în еchipa еMAG?

Grija pеntru cliеnți se regăseștе în fiеcarе interacțiune: dе la plasаreа unеi ︁︀​︂︃︃​︇︉​︆︄comenzi pană lа consultаnță spеcializată, livrare și returnare produse.


Iată ce ar trebui sa faci:
  • Mentii un o atitudine profesionala orientata spre client;
  • Preiei si rezolvi situatiile in care apar neconformitati;
  • Asisti clientul in decizia de cumparare prin oferirea detaliilor solicitate despre produse si servicii
  • Ajuti cu solutii la diverse probleme: plasare comanda, livrare si retur.

Alte informatii:


Știm că beneficiile sunt importante și, de aceea, la eMAG, îți oferim câteva opțiuni din care să alegi:
  • Abonament medical inclus la Medicover.
  • Un buget flexibil pe care îl poți investi în tine cum îți dorești: tichete de masă, tichete de vacanță, vouchere culturale, pensii private, cursuri de limbi străine, carduri-cadou eMAG și Fashion Days, acces la World Class sau chiar cursuri pentru dezvoltarea ta profesională.
  • Vei primi diverse discount-uri și la serviciile oferite de partenerii noștri – banking, telefonie, medicină dentară, wellness sau cafenele.
  • Ai acces la biblioteca Bookster.
  • Ai parte de un birou prietenos. Am reamenajat sediul nostru central ca să se potrivească noului nostru mod de lucru hibrid: am dublat numărul sălilor destinate întâlnirilor și le dotăm cu tehnologie de ultimă generație pentru a facilita întâlnirile mixte – online & offline.

Aplică, iar dacă experiența ta va fi considerată potrivită pentru rolul pe care ți-l dorești, te vom contacta telefonic pentru mai multe detalii.

Echipa de recrutare eMAG

Descrierea companiei

Grow Faster.

Suntem mereu în căutarea celor cu adevărat pasionați de ceea ce fac. Dacă ești printre ei, sigur există un loc pentru tine în eMAG. Am crescut foarte rapid și suntem hotărâți să o facem în continuare. Ce ne-a adus aici a fost dorința de evoluție continuă și rezultate concrete.

La eMAG, o serie de principii puternice ne ghidează zi de zi: înțelegem clientul, gândim ca un antreprenor de succes, luăm decizii bazate pe date, analizăm impactul lor, acționăm responsabil, ne susținem reciproc și creștem împreună cu business-ul. Ele ne definesc și ne ajută să devenim destinația preferată de shopping pentru clienții noștri.

Aproape 6000 de colegi lucrează acum în eMAG. Credem foarte mult în dezvoltarea oamenilor și din acest motiv investim în fiecare an mai multă energie și resurse pentru a rămâne o organizație care învață în permanență. Vrem să ne asigurăm că tu vei avea cei mai talentați colegi și mediul în care să crești și să obții performanțe, să devii ce îți dorești la nivel uman și profesional.

Publicat 12 Sept. 2024 Reactualizat 18 Sept. 2024 Expiră 12 Oct. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.