Candidatul Ideal
Credit controller in Cluj-Napoca
Candidatul ideal:
- studii superioare profil economic
- abilitati de comunicare, planificare
- capacitate de analiza, sinteza
- competente digitale: Microsoft Office - nivel avansat
- experienta minim 2 ani intr-o o pozitie similara
- cunostinte juridice ( avantaj)
Candidatul ideal:
- studii superioare profil economic
- abilitati de comunicare, planificare
- capacitate de analiza, sinteza
- competente digitale: Microsoft Office - nivel avansat
- experienta minim 2 ani intr-o o pozitie similara
- cunostinte juridice ( avantaj)
Descrierea jobului
Responsabilitati:
- Emite si asigura evidenta contractelor/acordurilor comerciale cu partenerii societatii (clienti si furnizori)
- Inregistreaza, verifica si monitorizeaza situatiile contabile cu clientii societatii
- Asigura gestionarea si coordonarea colectarii creantelor (prin emiterea si transmiterea de informari, notificari, somatii de plata in vederea recuperarii debitelor restante), asigura monitorizarea promisiunilor de plata
- Asigura evidenta litigiilor si a altor dispute de natura comerciala
- Monitorizeaza situatia partenerilor incerti, hotararile judecatoresti, intocmeste rapoarte privind clientii rau platnici in vederea demararii procedurilor de recuperare
- Intocmeste si transmite catre avocatul societatii documentatia necesara pentru actionarea in instanta sau inscrierea la masa credala a debitelor restante
- Intocmeste rapoartele solicitate de managementul societatii si propune actiunile necesare pentru preventia situatiilor nefavorabile
Beneficii:
- pachet salarial motivant
- tichete de masa
- abonament la retea privata de sanatate
- prime de Craciun, Paste
- Emite si asigura evidenta contractelor/acordurilor comerciale cu partenerii societatii (clienti si furnizori)
- Inregistreaza, verifica si monitorizeaza situatiile contabile cu clientii societatii
- Asigura gestionarea si coordonarea colectarii creantelor (prin emiterea si transmiterea de informari, notificari, somatii de plata in vederea recuperarii debitelor restante), asigura monitorizarea promisiunilor de plata
- Asigura evidenta litigiilor si a altor dispute de natura comerciala
- Monitorizeaza situatia partenerilor incerti, hotararile judecatoresti, intocmeste rapoarte privind clientii rau platnici in vederea demararii procedurilor de recuperare
- Intocmeste si transmite catre avocatul societatii documentatia necesara pentru actionarea in instanta sau inscrierea la masa credala a debitelor restante
- Intocmeste rapoartele solicitate de managementul societatii si propune actiunile necesare pentru preventia situatiilor nefavorabile
Beneficii:
- pachet salarial motivant
- tichete de masa
- abonament la retea privata de sanatate
- prime de Craciun, Paste
Descrierea companiei
Lecom Birotica este o companie de import si distributie articole de birotica, papetarie, produse scolare, tehnica de birou si consumabile IT, prezenta cu sedii si depozite la nivel national.