Candidatul Ideal
Cerințe:
- Experiență minimă de 5 ani în controlul costurilor pentru proiecte de construcții;
- Cunoștințe solide de legislație financiar-contabilă și gestiunea costurilor;
- Abilități excelente de analiză financiară și raportare;
- Cunoștințe avansate de operare PC (MS Excel, programe de contabilitate și gestiune economică);
- Capacitate de organizare și atenție la detalii;
- Abilitatea de a respecta termene limită și de a lucra într-un mediu dinamic.
Descrierea jobului
Titularul postului va implementa și monitoriza procedurile de înregistrare și control al tuturor înregistrărilor economice aferente proiectului de construcții, asigurând respectarea legislației și standardelor de calitate impuse de companie. De asemenea, va centraliza datele economico-financiare și va realiza rapoarte relevante pentru a sprijini luarea deciziilor strategice. Titularul postului urmărește să prevină încălcarea dispozițiilor legale în vigoare și producerea de pagube, având un rol activ în verificarea documentelor care consemnează operațiunile legate de drepturile și obligațiile patrimoniale ale unității, atât în faza de angajare, cât și în cea de plată, în raporturile cu alte persoane juridice sau fizice.
Responsabilități:
- Asigurarea respectării legislației economico-financiare în cadrul proiectului;
- Gestionarea și arhivarea documentelor economice specifice fiecărui proiect;
- Înregistrarea și verificarea documentelor contabile primare;
- Analizarea documentelor economice și realizarea articolelor contabile corespunzătoare;
- Transmiterea documentelor specifice fluxului de cost control comercial către părțile relevante;
- Elaborarea si implementarea politicilor economice pentru optimizarea costurilor și maximizarea eficienței financiare;
- Evaluarea performanței economice a proiectului și realizarea previziunilor financiare;
- Verificarea și depunerea corectă și la timp a documentelor doveditoare pentru facturile înregistrate;
- Crearea și actualizarea rapoartelor de cost și analiza periodică a bugetelor proiectului;
- Monitorizarea și prevenirea încălcării reglementărilor legale și riscurilor financiare în cadrul proiectului
Ce oferim:
- Oportunitatea de a lucra într-un proiect de infrastructură de anvergură;
- Mediu de lucru dinamic și profesionist;
- Pachet salarial atractiv;
- Posibilități de dezvoltare profesională.
Descrierea companiei
Maristar Com S.R.L. a devenit renumită în domeniul construcțiilor civile, rezidențiale, dar și în infrastructură și lucrări de geniu civil. În prezent, cele mai importante proiecte de infrastructură în care este implicată compania, au o valoare de peste 130 de milioane de lei. Continuăm să ne extindem pe segmentul de infrastructură, având experiența tehnică pentru a derula proiecte complexe cum sunt cele de reabilitare și construcție de poduri. La inceputul anului 2024 am lansat cea mai mare investiție, un nou proiect rezidențial major, pe un teren de aproape 6,5 hectare achiziționat în municipiul Ploiești, județul Prahova, evaluat la 120 millioane de euro. Maristar Com S.R.L. a derulat peste 130 de proiecte civile, industriale și de infrastructură, are peste 200 de angajați și o flotă cu peste 100 de utilaje și instalații.