Coordonator zonal magazine
Agroland Business System SA
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
• Experiență de minim 2 ani într-un rol similar (coordonator, șef de magazin retail);
• Abilități excelente de leadership și capacitatea de a motiva echipa;
• Cunoștințe solide despre produse agricole și pet constituie un avantaj;
• Bune abilități de organizare și de gestionare a timpului;
• Abilități de comunicare excelente și orientare către client;
• Cunoștințe de operare PC și experiență cu sisteme de gestiune și inventariere.
• Abilități excelente de leadership și capacitatea de a motiva echipa;
• Cunoștințe solide despre produse agricole și pet constituie un avantaj;
• Bune abilități de organizare și de gestionare a timpului;
• Abilități de comunicare excelente și orientare către client;
• Cunoștințe de operare PC și experiență cu sisteme de gestiune și inventariere.
Descrierea jobului
Agroland își extinde echipa și suntem în căutarea unui Coordonator Magazine dedicat și entuziast, care să se alăture echipei noastre. ︁︈︁︉︁︂︀︂︄︈Dacă ai experiență în retail, ești orientat către rezultate și ai abilități excelente de coordonare, te invităm să aplici!
Responsabilități:
• Coordonarea activităților zilnice din magazine și gestionarea echipei;
• Monitorizarea stocurilor și asigurarea expunerii corespunzătoare a produselor;
• Realizarea și analizarea rapoartelor de vânzări, pentru a optimiza performanța magazinelor;
• Gestionarea activităților de inventariere;
• Coordonarea activităților promoționale și de marketing la nivel de magazine.
Oferim:
• Pachet salarial atractiv, cu bonusuri de performanță;
• Posibilități de dezvoltare profesională și avansare în carieră;
• Mediu de lucru dinamic și provocator, într-o companie în plină expansiune;
• Traininguri specializate și suport continuu pentru dezvoltarea abilităților.
Responsabilități:
• Coordonarea activităților zilnice din magazine și gestionarea echipei;
• Monitorizarea stocurilor și asigurarea expunerii corespunzătoare a produselor;
• Realizarea și analizarea rapoartelor de vânzări, pentru a optimiza performanța magazinelor;
• Gestionarea activităților de inventariere;
• Coordonarea activităților promoționale și de marketing la nivel de magazine.
Oferim:
• Pachet salarial atractiv, cu bonusuri de performanță;
• Posibilități de dezvoltare profesională și avansare în carieră;
• Mediu de lucru dinamic și provocator, într-o companie în plină expansiune;
• Traininguri specializate și suport continuu pentru dezvoltarea abilităților.
Descrierea companiei
Agroland este cea mai mare rețea de magazine hobby farming, pet & garden din România, are capital 100% românesc și a fost fondată în 1997, la Timișoara, de către antreprenorul Horia Cardoș.
În prezent, rețeaua Agroland are 250 de unități, localizate în 29 de județe, și peste 2.200.000 de clienți/an. Printre produsele comercializate se află: produse pentru grădinărit şi animale de companie, precum si pentru hobby farming.
Agroland a înregistrat o cifră de afaceri de 30 milioane de euro la finele lui 2019, și are 220 de angajați. În 2013 a devenit membră a ERPA – Asociația Producătorilor de Păsări Rurale din Europa. Pentru mai multe informații, vă rugăm să vizitați website-ul nostru la: https://www.agroland.ro
Compania ramane cel mai mare furnizor din zona de agricultură de hobby. In ultimii ani a devinit un jucator important si pe zona de gardening si pet care.
Pentru a veni în întâmpinarea creșterii cererii, atât ca volum, cât și în privința diversificării gamei de produse (care se va tripla), am dezvoltat un model inovator de magazine, de tip one stop shop, aflate în apropierea clienților, cu suprafețe de 4-5 ori mai mari decât ale actualelor magazine. Conceptul “Agroland MEGA” este, în prezent, unic în România și se referă la un alt tip de magazine față de ceea ce exista până acum. Magazinele in noul format vor avea suprafețe de peste 400 mp, oferindu-le clienților o experiență mult îmbunătățită, pentru a satisface atât nevoile clientelei tradiționale, cât și ale unui nou segment de clienți, cu venituri peste medie și având drept hobby grădinăritul, creşterea animalelor de companie sau de expoziţie.
De curand, Agroland a intrat pe piata Food, preluand activitatea platformei Avicola Mihăilești, producător de ouă de consum si pui de o zi, care include 6 ferme, aflate pe o suprafață de 30 ha în județul Giurgiu. În prezent, aici sunt crescute peste 200.000 de păsări, majoritatea fiind păsări tinere, găini ouătoare și păsări de reproducție. Agroland va începe aici producția puilor de o zi pe care îi comercializează în magazinele din cadrul rețelei, urmând ca astfel să renunțe treptat la o bună parte din importurile de pui și să se concentreze pe creșterea animalelor la nivel local.
O alta directie de dezvoltare a companiei Agroland este aceea a tehnologiei in agricultura si in domenii conexe. AgTech TM by Agroland - http://agtechtm.ro/ este primul program complet de incubare din România care stimulează și susține inovația în agricultură.
Programul include toate etapele de dezvoltate de la idee la o afacere de succes prin resurse de învățare, mentorat, investiții și acces la cea mai mare bază de clienți din industia agricolă. Sunt incurajate soluțiile creative, dar, mai mult, sunt sustinute echipele care le generează, să le dezvolte în afaceri cu impact real în domeniul agricol.
Ideile de soluții AgTech ce se cauta se bazează fie pe o tehnologie existentă, cu aplicabilitate nouă—drone, senzori, platforme software adaptate pentru o nevoie specifică, problemă sau nișă—sau pe tehnologii noi, unde soarele este limita—aplicații de predicție a stării vremii sau a sănătății culturii, aplicații și sisteme de automatizare a diverselor procese, sisteme de irigații smart, respectiv echipamente hardware, senzori și sateliți IoT, soluții AI ș.a.
În prezent, rețeaua Agroland are 250 de unități, localizate în 29 de județe, și peste 2.200.000 de clienți/an. Printre produsele comercializate se află: produse pentru grădinărit şi animale de companie, precum si pentru hobby farming.
Agroland a înregistrat o cifră de afaceri de 30 milioane de euro la finele lui 2019, și are 220 de angajați. În 2013 a devenit membră a ERPA – Asociația Producătorilor de Păsări Rurale din Europa. Pentru mai multe informații, vă rugăm să vizitați website-ul nostru la: https://www.agroland.ro
Compania ramane cel mai mare furnizor din zona de agricultură de hobby. In ultimii ani a devinit un jucator important si pe zona de gardening si pet care.
Pentru a veni în întâmpinarea creșterii cererii, atât ca volum, cât și în privința diversificării gamei de produse (care se va tripla), am dezvoltat un model inovator de magazine, de tip one stop shop, aflate în apropierea clienților, cu suprafețe de 4-5 ori mai mari decât ale actualelor magazine. Conceptul “Agroland MEGA” este, în prezent, unic în România și se referă la un alt tip de magazine față de ceea ce exista până acum. Magazinele in noul format vor avea suprafețe de peste 400 mp, oferindu-le clienților o experiență mult îmbunătățită, pentru a satisface atât nevoile clientelei tradiționale, cât și ale unui nou segment de clienți, cu venituri peste medie și având drept hobby grădinăritul, creşterea animalelor de companie sau de expoziţie.
De curand, Agroland a intrat pe piata Food, preluand activitatea platformei Avicola Mihăilești, producător de ouă de consum si pui de o zi, care include 6 ferme, aflate pe o suprafață de 30 ha în județul Giurgiu. În prezent, aici sunt crescute peste 200.000 de păsări, majoritatea fiind păsări tinere, găini ouătoare și păsări de reproducție. Agroland va începe aici producția puilor de o zi pe care îi comercializează în magazinele din cadrul rețelei, urmând ca astfel să renunțe treptat la o bună parte din importurile de pui și să se concentreze pe creșterea animalelor la nivel local.
O alta directie de dezvoltare a companiei Agroland este aceea a tehnologiei in agricultura si in domenii conexe. AgTech TM by Agroland - http://agtechtm.ro/ este primul program complet de incubare din România care stimulează și susține inovația în agricultură.
Programul include toate etapele de dezvoltate de la idee la o afacere de succes prin resurse de învățare, mentorat, investiții și acces la cea mai mare bază de clienți din industia agricolă. Sunt incurajate soluțiile creative, dar, mai mult, sunt sustinute echipele care le generează, să le dezvolte în afaceri cu impact real în domeniul agricol.
Ideile de soluții AgTech ce se cauta se bazează fie pe o tehnologie existentă, cu aplicabilitate nouă—drone, senzori, platforme software adaptate pentru o nevoie specifică, problemă sau nișă—sau pe tehnologii noi, unde soarele este limita—aplicații de predicție a stării vremii sau a sănătății culturii, aplicații și sisteme de automatizare a diverselor procese, sisteme de irigații smart, respectiv echipamente hardware, senzori și sateliți IoT, soluții AI ș.a.
Publicat
19 Nov. 2024
Reactualizat
19 Nov. 2024
Expiră
19 Dec. 2024
Joburi similare