Coordonator recrutare si dezvoltare organizaționala
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Studii superioare in domeniul Resurselor Umane;
- Experienta de minim 2 ani pe un post similar
- Cunoasterea legislatiei specifice;
- Limba engleza – nivel avansat;
- ︌︍︊︁︋︈︈︁︂︆︄︄︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎Abilitati excelente de comunicare;
- Cunoasterea tehnicilor de recrutare-selectie ;
- Capacitatea de organizare, planificare si abilitati decizionale;
- Spirit de echipa;
- Aptitudini de implementare, analiza, sinteza, negociere, integrare
Descrierea jobului
- Coordonează proiectele de recrutare și dezvoltare organizațională pentru: departamentul relații clienți, departamentul îngrijiri, administrativ (departamente suport);
- Gestionează integral proiecte ︁︀︂︃︃︈︁︁︉︂de recrutare pe zona administrativă (departamentele suport);
- Standardizează procesului de recrutare (pentru fiecare arie din organizație: medical, îngrijiri, administrativ) și se asigură de buna implementare a acestuia;
- Dezvoltă, revizuiește, implementează și actualizează politicile de angajare, de motivare și de beneficii pentru angajați;
- Identifică nevoile de dezvoltare a personalului din echipă si propune participarea personalului din subordine la programe de dezvoltare profesională;
- Oferă suport coordonatorilor de departamente în identificarea nevoilor de formare a personalului din subordine pentru anul în curs;
- Centralizează nevoile de training, identifică și face propuneri de furnizori externi/ interni, bugetează și se asigură de implementarea planului de training;
- Gestionează bugetul de training (atât costurile de training cât si costurile auxiliare – ex: cazare, transport, etc.)
- Participă la organizarea evenimentelor pentru angajați (ex: team-buildinguri, petrecere final de an, 1 iunie, 8 martie, etc)
- Participă la dezvoltarea și implementarea proiectelor de resurse umane având teme diferite de dezvoltare organizatională cum ar fi: employer branding și atragerea de talente, managementul performanței, coaching în 7 pași, diagnoză organizațională, programe de dezvoltare la nivel profesional și personal, etc.
- Propune și implementeaza acțiuni în planul de retenție și motivare agreat la nivel de organizație, în colaborare cu șefii de departamente;
- Participă la implementarea procesului de evaluare la nivel organizațional, conform planului de evaluare anual agreat;
- Este responsabil de comunicările interne privind modificările apărute în organizație și în structura de personal;
- Urmărește îndeplinirea indicatorilor zonei de recrutare și dezvoltare organizațională, centralizează și raportează indicatorii stabiliți în planul de proiecte anuale (ex: fluctuație de personal, grad de retenție, plan de dezvoltare profesională/ personală, etc.);
- Suport pentru coordonatorii de departamente în spețe de resurse umane;
- Decide asupra activității și priorităților conform obiectivelor stabilite;
- Propune noi proceduri sau modificarea procedurilor de lucru;
- Oferă back-up, în funcție de solicitare, în proiectele de recrutare și dezvoltare organizațională;
Descrierea companiei
Arcadia Spitale și Centre Medicale este cea mai mare rețea medicală multidisciplinară privată din zona de Nord-Est, fondată pe o structură complexă, în continuă dezvoltare.
Echipa medicală de elită, tehnologia de ultimă generație, mediul confortabil și dotările premium sunt doar o parte dintre motivele pentru care Arcadia Spitale și Centre Medicale este lider de sănătate în regiunea Moldovei.
Maternitate | Spitale | Centre de Imagistică Medicală | Policlinici
www.arcadiamedical.ro
Call Center: 0232 920