Coordonator Operatiuni Logistica | Auto
GABTEO Consult SRL
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Cerinte & Competente:
- Studii medii finalizate, studiile superioare reprezinta un avantaj;
- 2 ani experienta coordonare echipa (administrativ, logistica, leasing, auto);
- Permis auto – categoria B;
- Engleza – nivel mediu/conversational;
- Bune abilitati de operare MS Office (MS Excel);
- Persoana dinamica, cu abilitati de comunicare si spirit de echipa;
- Persoana organizata, atenta la detalii, responsabila;
- Initiativa și orientare catre rezolvarea problemelor.
Descrierea jobului
Clientul nostru este un grup de companii fondat în 1994, ce ofera servicii in zona de:
Compania din care vei face parte este un start-up in domeniul leasing-ului operational, cu o flota diversificata de masini, inclusiv marci top si premium.
Locatie: Bulevardul Pipera, nr 1, cladirea Agrinvest.
Responsabilitati:
Beneficii:
- soluții de finanțare ︁︈︂︂︆︈︂︉︀pentru autovehicule;
- logistica si rent a car;
- servicii financiare;
- transport persoane cu șofer dedicat.
Compania din care vei face parte este un start-up in domeniul leasing-ului operational, cu o flota diversificata de masini, inclusiv marci top si premium.
Locatie: Bulevardul Pipera, nr 1, cladirea Agrinvest.
Responsabilitati:
- Coordonarea serviciilor si operatiunilor de logistica;
- Emiterea initiala si reinnoirea documentelor de CASCO si RCA;
- Emiterea initiala si reinnoirea taxelor de drum pentru masinile din portofoliu;
- Realizarea formalitatilor si achitarea taxelor si impozitelor;
- Realizarea programarilor pentru revizii si ITP;
- Deschiderea dosarelor de dauna;
- Refacturarea amenzilor;
- Intocmirea formalitatilor pentru emiterea vinietelor autoturisme hibrid;
- Mentinerea legaturii cu clientii;
- Actualizarea programului de gestiune pentru autoturisme, in functie de expirarea documentelor;
- Mentinerea bazei de date si a evidentei tuturor documentelor autovehiculelor din flota (ex: noua polita RCA);
- Programarea si coordonarea procesului de instalare GPS-uri;
- Realizarea comenzilor de anvelope, piese, ulei;
- Gestionarea costurilor de mentenanta auto.
Beneficii:
- Salariu motivant in functie de cunostinte;
- Abonament premium servicii medicale Regina Maria;
- Oportunitati de invatare si dezvoltare;
- Concediu anual 24 zile;
- Evenimente impreuna cu echipa;
- Decontare transport.
Descrierea companiei
GABTEO HR – Companie de Consultanta, Executive Search, Head-Hunting si Recrutare de Personal.
Domenii de expertiza: Retail, Financiar – Bancar, FMCG, Contabilitate, BPO, IT, Pharma, HoReCa, Resurse Umane, Inginerie, Auto, Asigurari, Transporturi, Agribusiness, Servicii
Publicat
22 Oct. 2024
Reactualizat
19 Nov. 2024
Expiră
21 Nov. 2024
Joburi similare