Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Coordonator Operatiuni Logistica | Auto

GABTEO Consult SRL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Cerinte & Competente:
  • Studii medii finalizate, studiile superioare reprezinta un avantaj;
  • 2 ani experienta coordonare echipa (administrativ, logistica, leasing, auto);
  • Permis auto – categoria B;
  • Engleza – nivel mediu/conversational;
  • Bune abilitati de operare MS Office (MS Excel);
  • Persoana dinamica, cu abilitati de comunicare si spirit de echipa;
  • Persoana organizata, atenta la detalii, responsabila;
  • Initiativa și orientare catre rezolvarea problemelor.

Descrierea jobului

Clientul nostru este un grup de companii fondat în 1994, ce ofera servicii in zona de:
  • soluții de finanțare ︁︀​︂︃︃​︁︂︇​︁︂︈pentru autovehicule;
  • logistica si rent a car;
  • servicii financiare;
  • transport persoane cu șofer dedicat.
Misiunea grupului este aceea de a fi un partener pe termen lung pentru oameni, furnizând servicii și produse la cel mai înalt standard de calitate.
Compania din care vei face parte este un start-up in domeniul leasing-ului operational, cu o flota diversificata de masini, inclusiv marci top si premium.

Locatie: Bulevardul Pipera, nr 1, cladirea Agrinvest.

Responsabilitati:
  • Coordonarea serviciilor si operatiunilor de logistica;
  • Emiterea initiala si reinnoirea documentelor de CASCO si RCA;
  • Emiterea initiala si reinnoirea taxelor de drum pentru masinile din portofoliu;
  • Realizarea formalitatilor si achitarea taxelor si impozitelor;
  • Realizarea programarilor pentru revizii si ITP;
  • Deschiderea dosarelor de dauna;
  • Refacturarea amenzilor;
  • Intocmirea formalitatilor pentru emiterea vinietelor autoturisme hibrid;
  • Mentinerea legaturii cu clientii;
  • Actualizarea programului de gestiune pentru autoturisme, in functie de expirarea documentelor;
  • Mentinerea bazei de date si a evidentei tuturor documentelor autovehiculelor din flota (ex: noua polita RCA);
  • Programarea si coordonarea procesului de instalare GPS-uri;
  • Realizarea comenzilor de anvelope, piese, ulei;
  • Gestionarea costurilor de mentenanta auto.

Beneficii:
  • Salariu motivant in functie de cunostinte;
  • Abonament premium servicii medicale Regina Maria;
  • Oportunitati de invatare si dezvoltare;
  • Concediu anual 24 zile;
  • Evenimente impreuna cu echipa;
  • Decontare transport.

Descrierea companiei

GABTEO HR – Companie de Consultanta, Executive Search, Head-Hunting si Recrutare de Personal.

Domenii de expertiza: Retail, Financiar – Bancar, FMCG, Contabilitate, BPO, IT, Pharma, HoReCa, Resurse Umane, Inginerie, Auto, Asigurari, Transporturi, Agribusiness, Servicii

Publicat 22 Oct. 2024 Reactualizat 22 Oct. 2024 Expiră 21 Nov. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.