Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

COORDONATOR OPERATIONAL SPITAL

REHABCARE SRL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Iata ce ne dorim dе la viitorul nostru coleg:

- să fie o persoană matură cu abilități manageriale pentru gestionarea activităților de dezvoltare;
- experiența profesională în cadrul unui spital sau a unei clinici, pe departamente medicale sau non medicale reprezintă un avantaj
- experiența în coordonarea unei echipe
- bune cunoștințe de utilizare a calculatorului (word, excel, internet)
- abilități de comunicare scrisă și verbală;
- bune abilități de prezentare a informației;
- abilități de organizare și planificare;
- aptitudini bune de gestionare a informațiilor și situațiilor confidențiale.

Descrierea jobului


OBIECTIVELE POSTULUI
Pregătește, coordonează, controlează și răspunde de activitatea personalului din subordine;
Comunică îndeaproape cu toate departamentele spitalului;
Comunică ︁︀​︂︃︃​︈︁​︁︉︂și gestionează relația dintre departamentele medicale și non medicale;
Procedurează procesele, implementează procedurile și le revizuiește la termenul stabilit.

RESPONSABILITĂȚI
• Este implicat direct în calitatea serviciilor non medicale oferite pacienților, le monitorizează, evaluează chestionareale de satisfacție și implementează noi proceduri de lucru dacă este cazul;
• Asigură condițiile necesare îndeplinirii indicatorilor de performanță și se preocupă permanent de dezvoltarea profesională a echipei pe care o conduce în vederea motivării acesteia pe termen lung;
• Este implicat direct în selecția de personal, în procesul de inducție și de organizare a programului de lucru pentru desfășurarea în condiții optime a activității departamentelor non medicale;
• Coordonează activitatea echipei sale în relația cu asiguratorii de stat sau privați;
• Mediază situațiile conflictuale apărute în relațiile interpersonale și identifică soluții de gestionare a crizelor;
• Întocmește analize solicitate de top management, propunând planuri de acțiune și strategii de dezvoltare;
• Întocmește proceduri și fluxuri de lucru, le propune către management, le implementează și asigură respectarea acestora de către personalul din spital;
• Participă la întocmirea bugetului spitalului pentru departamentul operațional;
• Coordonează activitatea de pregătire profesionala a colegilor din subordine și propune participarea acestora la programe de pregătire profesională;
• Supervizează utilizarea și întreținerea consumabilelor, obiectelor de inventar și echipamentelor;
• Participă la procesul de recrutare și selecție a personalului din subordine pentru acoperirea pozițiilor vacante în colaborare cu Departamentul HR;
• Este responsabil de evaluarea performanțelor angajaților din subordine conform politicii de evaluare a performanțelor;
• Asigură buna comunicare în cadrul spitalului, dar și a spitalului cu colegii din alte locații/ departamente;
• Verifică corectitudinea raportării zilnice a tuturor datelor statistice.

BENEFICII:
Plan de dezvoltare profesională în managementul calității și gestionarea proiectelor de dezvoltare;
Nivel salarial motivant, peste nivelul pieței;
Beneficii medicale pentru angajat și pentru familie.

Descrierea companiei

Spitalul de Recuperare Neuromotorie si Medicina Hiperbara din Livezeni, Mures isi desfasoara activitatea dupa standarde europene, din punct de vedere al protocoalelor si echiparii medicale, cadru care permite echipei alcătuite din profesioniști reputați, cu un înalt nivel de pregatire, sa ofere solutii integrate de tratament, dar si un mediu ambiant placut, in care pacientii sa beneficieze de un act medical optim.

Va asteptam in echipa noastra!
Publicat 13 Sept. 2024 Reactualizat 13 Sept. 2024 Expiră 13 Oct. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.