Candidatul Ideal
Experiență anterioară în coordonarea de echipe de 10-15 pers. - min. 2 ani;
Cunostinte de operare PC (MS Office) ;
Cunoștine de limbă engleză - nivel mediu;
Abilitați:
- planificare, organizare și control;
- comunicare;
- digitale;
- atenția la detalii;
- studiile superioare profil tehnic;
- experiența anterioară în coordonarea proceselor de service sau producție;
- experiența în testarea sau repararea telefoanelor mobile;
Descrierea jobului
- identifică necesarul de recrutare
- asigură inducția noilor angajați
- se asigură de instruirea angajaților în vederea dobândirii de către aceștia a cunoștințelor și abilităților necesare desfășurării activității;
- se preocupă de motivarea angajaților;
- supervizează activitatea echipei și ia măsurile necesare atingerii normei de lucru și a KPY-urilor agreați;
- evaluează angajații din subordine în conformitate cu procedura implementată la nivelul organizației;
- identifică periodic necesarul de achiziționat (piese schimb, materiale consumabile și echipamente de lucru);
- repartizează obiectele de inventar în rândul angajaților din subordine respectând proccedura aprobată la nivelul organizației;
- preia din depozit necesarul de telefoane mobile, piese de schimb și materiale consumabile;
- asigură gestiunea telefoanelor mobile, pieselor de schimb și materialelor consumabile aflate în aria sa de activitate;
- se asigură de desfășurarea corespunzătoare a activității de testare a telefoanelor mobile;
- se asigură de desfășurarea corespunzătoare a activității de reparare a telefoanelor mobile;
- clasifică telefoanele reparate pe clase de calitate;
- se asigură de înregistrarea informațiilor în softul implementat la nivelul organizației;
- inventariază periodic stocul de mărfuri aflat în gestiunea sa;
Beneficii:
Tichete de masă- 40 lei/zi;
Bonus de performanță;
Prime de Paște & Crăciun;
Liber plătit – zi naștere;
Asigurare medicală;
Transport - decontarea combustibilului sau a abonamentului de transport în comun;
Cazare :
Dacă ești din alt oraș îți oferim cazare la prețuri speciale de închiriere în unul dintre apartamentele special construite pentru angajații noștri. Vei avea la dispoziție 64 mp utilați și amenajați, organizați în 2 camere decomandate și living, pentru tine și familia ta sau, doar pentru tine.
Descrierea companiei
Concord Service Center, parte din grupul de firme și asociați Nera Computers- Concord Service Center- Certus Software-Iași Open, este una dintre cele mai importante companii de service IT din Europa.
Activitatea de baza constă în repararea, configurarea, testarea sau recondiționarea de produse IT- laptop-uri, smartphone-uri, tablete, PC-uri, monitoare LCD, console de jocuri, căști, boxe, baterii, imprimante, HDD-uri, rețelistică etc.
Lucrăm cu o multitudine de brand-uri recunoscute la nivel internațional cum ar fi: Lenovo, Apple, Toshiba, Dell, Beats, Asus, Acer, Hp, Samsung etc.
Credem în cea mai importantă resursă – resursa umană – de aceea investim în ea și ne dezvoltăm continuu pentru a deveni o companie de top în Europa în următorii ani.