Coordonator Echipă Retail
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Minim 2 ani experientă în lucrul cu clientelă și activitatea de creditare;
- Cunoștințe despre produse și servicii bancare;
- Initiativă, abilitatăți de organizare și de rezolvare a problemelor;
- Abilități foarte bune de relationare și de vânzare;
- Capacitate de a lucra sub presiune;
- Capacitate de decizie;
- Dorintă de dezvoltare profesională.
Descrierea jobului
- Este responsabil pentru vânzarea și promovarea efectivă a produselor și serviciilor retail către clienții existenți și către cei noi, ︃︁︄︂︂︅︀︈︆implicit pentru atingerea target-ului aferent clienților retail;
- Supervizează sistematic activitatea de retail a sucursalei și monitorizează zilnic target-urile de vânzari;
- Coordonează procesarea tranzacțiilor cu numerar;
- Verifică și controlează rapoartele zilnice de activitate, precum și toate documentele emise de către angajații din subordine, in conformitate cu reglementarile interne aplicabile;
- Asigură securitatea operațiunilor prin aprobarea tranzacțiilor solicitate de clienți și aflate în limita sa de competentă.
Descrierea companiei
Cu 30 de ani de experiență pe piața bancară, Banca Românească se poziționează - prin soluțiile diversificate pe care le propune persoanelor fizice și juridice - ca instituție financiar-bancară de top din punctul de vedere al accesibilității și competitivității.
Înființată în 1992, ca bancă comercială universală, Banca Romanească operează o rețea națională de distribuție de aproape 85 de unități, rețea care îi permite să fie aproape de clientela de retail și corporate și să participe la diferite programe de dezvoltare românești și europene. Banca este un furnizor consacrat de credite ipotecare, inclusiv în cadrul programului guvernamental „Prima Casa”, un actor important în acordarea de împrumuturi de către Agenția de Plăți și Intervenții în Agricultură, dar și un partener bancar apreciat pe segmentul de economisire.
Organizațional, ne dorim să dezvoltăm și să consolidăm o cultură corporate bazată pe performanță şi dezvoltarea angajaților, a cărei conștientizare și asumare să încurajeze membrii echipelor să depună mai mult efort pentru atingerea țintelor stabilite în strategia de business.
Pentru atingerea acestui obiectiv ne-am stabilit un set de valori care să ne ghideze în tot ce facem:
Parteneriat și Colaborare
Profesionalism și Responsabilitate
Flexibilitate și Adaptabilitate
Dezvoltare continuă
Spirit de echipă
Respect și Integritate
Sunt valori care vin din zeci de ani de experiență și care ne ajută nu doar să tratăm clienții cu respectul pe care îl merită, ci și să ne găsim împlinirea în activitatea de zi cu zi.
Te așteptăm să te convingi că … Vorbim pe limba ta!