Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Coordonator Depozit

Ana HR
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Căutăm un Coordonator Depozit, pentru o companie producătoare de uși de interior și accesorii aferente. Obiectivul companiei este realizarea pieselor conform tendințelor mondiale, promovând produse care se ridică la cele mai înalte standarde de calitate.

Descrierea jobului

Cerinte:

-Experienta anterioara in gestionarea de echipe;
-Bune abilitati de organizare, planificare si coordonare;
-Excelente abilitati de comunicare si ︁︀​︂︃︃​︈︁​︁︉︂capacitatea de a lucra bine in echipa;
-Experienta anterioara in logistica/depozitare, coletarie, transport, productie;
-Cunostinte operare MS Office.

Responsabilitati:

-Coordoneaza echipa din depozit;
-Asigura gestiunea stocurilor de materiale;
-Participa la efectuarea recepției calitative a materialelor;
-Organizeaza spațiile necesare pentru primirea, recepția și depozitarea materialelor;
-Pregătește procesele de ambalare si dezambalare a materialelor si produselor.
-Asigura pregatirea paletilor si aranjarea produselor la raft;
-Supravegheaza preluarea si predarea produselor finite dinspre productie si catre client;
-Intocmeste si verifica raportarile si se asigura de corectitudinea acestora.


Beneficii:

-Pachet salarial motivant;
-Mediu de lucru plăcut.

Descrierea companiei

ANA HUMAN RESOURCES CONSULTING s-a fondat din dorința de a oferi un loc accesibil și specializat de întâlnire a cererii cu oferta de capital uman. Misiunea noastră este de a contribui la creșterea calității muncii în organizațiile din România.

Publicat 25 Iun. 2024 Reactualizat 25 Iun. 2024 Expiră 25 Iul. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.