Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Coordonator Customer Support (medical)

Revera Assisted S.R.L.
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

  • Experienţă de minim 12 luni în activitatea de suport clienţi;
  • Experienţă de minim 6 luni în coordonare de echipe;
  • Deținerea de cunoștințe medicale de bază constituie un avantaj;
  • Persoană dinamică, cu iniţiativă şi capacitate de a lua decizii prompte;
  • Gândire analitică şi orientată spre rezolvarea problemelor;
  • Atenție la detalii și la nevoile celor din jur (pacienți și colegi);
  • Bune abilităţi de coordonare, comunicare şi planificare;
  • Cunoștinte operare PC;
  • Limba engleză - nivel avansat.

Descrierea jobului

  • Monitorizează şi coordonează activitatea zilnică a echipei din subordine, pentru a se asigură de atingerea obiectivelor cantitative şi calitative ︁︀​︂︃︃​︉︉​︁︂︈specifice;
  • Asigură buna funcționare a activității de Contact Center, oferind suport membrilor echipei;
  • Pregăteşte şi analizează rapoarte pentru a identifica constant noi moduri de lucru în vederea eficientizării activităţii echipei, în concordanţă cu obiectivele departamentului;
  • Propune îmbunătățiri ale fluxurilor de lucru şi participă în mod direct la implementarea soluţiilor care duc la creşterea gradului de satisfacţie a clientilor faţă de serviciile din portofoliul clinicii;
  • Menţine legătura cu departamentele conexe pentru a asigura buna desfăşurare a activităţii departamentului;
  • Participă activ în procesul de recrutare şi instruire a noilor membri ai echipei;
  • Participă activ în acordarea de asistenţă şi consiliere clienţilor în accesarea serviciilor medicale din portofoliul clinicii, urmând procedurile companiei;
  • Gestionează şi soluţionează sugestiile şi sesizările clienţilor via email / telefon, în cel mai scurt timp posibil şi cu maximă acurateţe;
  • Evaluează constant activitatea membrilor echipei, pentru a se asigura că serviciile livrate de departament sunt în acord cu obiectivele și valorile organizației;
  • Organizează și susține sesiuni de feedback periodic cu membrii echipei, în vederea îmbunătățirii calității serviciilor oferite de departament.

Descrierea companiei

Enayati Medical City a fost gândit timp de 8 ani de Dr. Wargha Enayati, fondatorul Rețelei Private Regina Maria, ca o continuare firească a misiunii sale de a îmbunătăți sistemul medical românesc, de a crea piață acolo unde nu există așa cum a făcut-o și prin deschiderea primei rețele private de sănătate, introducerea abonamentelor medicale și a multor altor inovații care au adus azi piața la un nivel de dezvoltare semnificativ, chiar și comparativ cu țările europene.

Enayati Medical City este primul Oraș Medical din România, inaugurat în ianuarie 2021, care integrează elita furnizorilor de servicii medicale și care oferă cele mai bune soluții medicale posibile din România, toate sub același acoperiș.

Desfășurat pe o suprafață totală de 35 000 de mp, Enayati Medical City cuprinde cel mai performant spital de boli interne și recuperare, cea mai modernă bază de recuperare medicală, spital integrat de oncologie, centru rezidențial de lux pentru persoane vârstnice și cea mai mare policlinică cu peste 60 de cabinete.

Enayati Medical City a adunat sub același acoperiș furnizorii medicali de top, cu scopul de a crește împreună nivelul serviciilor medicale din România, devenind un proiect unicat la nivel european, prin punerea la un loc a tuturor capacităţilor medicale şi de infrastructură.

Publicat 25 Iun. 2024 Reactualizat 25 Iun. 2024 Expiră 25 Iul. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.