Candidatul Ideal
Ce trebuie să știi?/ Cum trebuie să fii?
• Experiență de muncă în contabilitate, preferabil într-o companie care oferă servicii de contabilitate – minim 5 ani;
• Experienta in gestionarea clientiilor SAFT;
• Abilități excelente de utilizare a Excelului
• Cunoștințe solide ale Codului Fiscal și despre standardele contabile din România;
• Competențe în ultilizarea unor programe diverse de contabilitate, de exemplu: Saga, Navision, Sage, WinMentor, Nexus, Pluriva, SAP, Clarvision etc.
• Limba engleză (business) – la nivel avansat în comunicarea scrisă și orală;
• Limbile franceză și spaniolă – reprezintă un plus;
• Abilități de gestionare a clienților;
• Atenție la detalii și capacitatea de a gestiona sarcini multiple și complexe;
• Precizie, acuratețe și o minte structurată;
• Capacitatea de a gasi solutii noi.
• Experiență de muncă în contabilitate, preferabil într-o companie care oferă servicii de contabilitate – minim 5 ani;
• Experienta in gestionarea clientiilor SAFT;
• Abilități excelente de utilizare a Excelului
• Cunoștințe solide ale Codului Fiscal și despre standardele contabile din România;
• Competențe în ultilizarea unor programe diverse de contabilitate, de exemplu: Saga, Navision, Sage, WinMentor, Nexus, Pluriva, SAP, Clarvision etc.
• Limba engleză (business) – la nivel avansat în comunicarea scrisă și orală;
• Limbile franceză și spaniolă – reprezintă un plus;
• Abilități de gestionare a clienților;
• Atenție la detalii și capacitatea de a gestiona sarcini multiple și complexe;
• Precizie, acuratețe și o minte structurată;
• Capacitatea de a gasi solutii noi.
Descrierea jobului
Ce vei face?
• Vei realiza activități contabile în conformitate cu legislația românească, pentru clienții care îți vor fi alocați în portofoliu (reconcilieri, verificări, închideri);
• Vei participa la implementari SAFT;
• Vei pregăti și întocmi declarațiile financiare pentru clienți în raport cu legislația românească;
• Vei pregăti și întocmi declarațiile de TVA, de impozit pe profit și alte declarații în funcție de necesități;
• Vei oferi suport și consiliere financiară clienților alocați;
• Vei participa la pregatirea informarilor legislative periodice;
• Vei pregăti diverse rapoarte cerute de client și îi vei oferi asistență în interpretarea acestora;
• Vei oferi suport în cazul controalelor din partea autorităților pentru clienții alocați;
• Vei avea un rol important în dezvoltarea colegilor mai puțin experimentați;
• Vei coordona colegii din echipa in vederea respectarii dead-line-urilor.
Ce vei primi în schimb?
• Te ajutăm să înveți: investim în dezvoltarea ta profesională și asigurăm plata taxelor aferente asociațiilor profesionale și/sau cursuri de profil, limbi străine;
• Îți oferim un buget lunar de beneficii, pe care îl poți utiliza cum alegi tu (decontare/tichete de masă, transport, pensii private, vacanțe etc.);
• Avem grijă de starea ta de bine: îți oferim servicii medicale la o clinică particulară sau cursuri din alte domenii care contribuie la starea ta de bine.
Descrierea companiei
Grup de firme cu capital românesc, cu experiență de peste 10 ani în domeniul financiar contabil. Suntem ghidul specializat în consultanță fiscală și financiară pentru antreprenorii care își doresc să își scaleze afacerea și să vină cu idei îndrăznețe pe care să le pună în practică.
Joburi similare