Coordonator Activitate Suport Vanzari Credite Retail&Micro
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Studii superioare finalizate in domeniul economic;
- Experienta in domeniul bancar de minim 5 ani, din care minim 3 ani ︊intr-o functie de vanzari retail/suport retea sucursale;
- Cunoasterea cadrului de reglementare privind creditarea persoanelor fizice
- Cunoasterea amanuntita a produselor si serviciilor bancare si a instrumentelor de plata;
- Orientare catre rezultate, orientare catre client;
- Nivel ridicat al responsabilitatii si integritatii;
- Foarte bune abilitati de planificare, organizare si comunicare;
- Abilitati de operare PC (MS Office - Word, Excel, PowerPoint) - nivel mediu;
- Cunostinte de limba engleza - nivel avansat;
Descrierea jobului
- Contribuie la dezvoltarea si implementarea strategiei de vanzari retail si ofera suport retelei de unitati teritoriale privind activitatea de ︁︈︂︁︈︁︅︈︂︄︅creditare Retail ( inclusiv Carduri de credit) si Micro;
- Monitorizeaza continuu vanzarile noi, structureaza si implementeaza masurile anti-atritie impreuna cu unitatile teritoriale, in concordanta cu competitia si cerintele pietei;
- Colaboreaza cu structurile din zona de Risc pentru clarificarea solicitarilor pe fluxul de analiza al aplicatiilor de credit;
- Ofera suport unitatilor teritoriale in utilizarea aplicatiei de creditare, face solicitari de dezvoltarea ale aplicatiilor si ofera suport in testarea solutiilor pe fluxul de implementare;
- Contribuie la realizarea unor analize de portofoliu pentru bugetarea anuala si alocarea adecvata a bugetului de vanzari impreuna cu Managementul Retelei, privind creditarea retail (inclusiv card credit);
- Face propuneri pentru dezvoltarea si implementarea de programe de vanzari sau campanii care sa asigure realizarea bugetului de vanzari si targetului alocat unitatilor teritoriale, pentru creditele retail (inclusiv card credit), colaboreaza cu responsabilul de activitate pe canalul de vanzare prin parteneri (lead provider/ broker);
- Elaboreaza si implementeaza impreuna cu Managementul Retelei sistemul indicatorilor si instrumentelor de vanzari („scorecard”) utilizabili la nivelul unitatilor teritoriale pentru creditele retail (inclusiv card credit);
- Participa la elaborarea si dezvoltarea unor mecanisme de monitorizare si analiza a rezultatelor privind creditele retail, indiferent de canalul prin care acestea au fost generate (unitati teritoriale, Brokeri, lead provideri, etc).
Descrierea companiei
Grupul Patria Bank are drept acționar majoritar Fondul de Investiții Emerging Europe Accession Fund (EEAF) ai cărui principali investitori sunt instituții importante și de renume precum BERD (Banca Europeană de Reconstrucție și Dezvoltare), FEI (Fondul European de Investiții) și alte instituții importante la nivel european.
Banca Patria oferă produse și servicii tuturor românilor prin cele patru divizii specializate: Persoane Fizice, Afaceri Mici (microîntreprinderi), IMM și Afaceri Agro.
Activitatea Patria Bank este inspirată de oameni în general și de românii responsabili și muncitori în particular.
Punem integritatea și etica profesională înainte de orice și credem că succesul poate fi atins doar printr-o abordare bazată pe responsabilitate, flexibilitate și disponibilitatea de a vedea oamenii înaintea hârtiilor.
Avem un set de valori care ne definesc activitatea și care transmit publicului larg și partenerilor comportamentul așteptat de la noi: - APROPIERE UMANĂ - FLEXIBILITATE - RESPONSABILITATE PROFESIONALĂ - INIȚIATIVĂ - IMPLICARE