Candidatul Ideal
• Minim 1 an de experiență relevantă în domeniul achizițiilor publice
• Studii superioare
• Cunoștințe despre Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP)
• Cunoștințe solide la nivel de utilizator în aplicarea programelor de calculator (Excel, MS Office)
• Cazier judiciar curat.
Abilități esențiale:
• Abilități excelente de organizare și coordonare
• Abilități excelente de rezolvare a problemelor
• Abilități bune de comunicare
• Precizie, rigurozitate
• Rezistență la stres, fiabilitate
• Capacitatea de a lucra rapid, eficient și independent
• Responsabilitate și capacitatea de a-și asuma răspunderea
• Grad ridicat de flexibilitate
• Studii superioare
• Cunoștințe despre Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP)
• Cunoștințe solide la nivel de utilizator în aplicarea programelor de calculator (Excel, MS Office)
• Cazier judiciar curat.
Abilități esențiale:
• Abilități excelente de organizare și coordonare
• Abilități excelente de rezolvare a problemelor
• Abilități bune de comunicare
• Precizie, rigurozitate
• Rezistență la stres, fiabilitate
• Capacitatea de a lucra rapid, eficient și independent
• Responsabilitate și capacitatea de a-și asuma răspunderea
• Grad ridicat de flexibilitate
Descrierea jobului
• Planificarea și coordonarea întregului proces de achiziții publice
• Actualizarea periodică a regulamentului de achiziții publice
• Întocmirea planului anual de achiziții publice
• Întocmirea documentațiilor de achiziție
• Preîntocmirea contractelor de achiziție în urma procedurii de achiziție
• Colaborarea cu colegii responsabili de întocmirea ofertelor tehnice
• Ajustarea legislației privind achizițiile publice, monitorizarea modificărilor legislative
• Coordonarea activității comisiei de evaluare
• Utilizarea Portalului Electronic de Achiziții Publice
• Realizarea calculurilor și planurilor de costuri
• Actualizarea periodică a regulamentului de achiziții publice
• Întocmirea planului anual de achiziții publice
• Întocmirea documentațiilor de achiziție
• Preîntocmirea contractelor de achiziție în urma procedurii de achiziție
• Colaborarea cu colegii responsabili de întocmirea ofertelor tehnice
• Ajustarea legislației privind achizițiile publice, monitorizarea modificărilor legislative
• Coordonarea activității comisiei de evaluare
• Utilizarea Portalului Electronic de Achiziții Publice
• Realizarea calculurilor și planurilor de costuri
Descrierea companiei
Compania noastră este unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de apă din Ținutul Secuiesc. Suntem mândri de tradiția noastră de peste 125 de ani și, totodată, obiectivul nostru principal este modernizarea. În toate domeniile activității noastre acordăm o atenție deosebită protecției mediului, având în vedere că serviciul nostru se bazează pe o resursă naturală de neprețuit, cum este apa.