Candidatul Ideal
- Studii superioare în domeniul Construcții civile sau Drept.
- Experiență anterioară de minim 5 ani ca și Contract Manager sau Manager Proiect în proiecte de construcții civile de amploare / valoare mare.
- Cunoștințe despre formele contractuale de tip HG1 și contracte comerciale între privați.
- Abilități excelente de comunicare (scrisă și verbală) și relaționare.
- Abilități de organizare și coordonare, atenție la detalii și capacitate de analiză.
- Capacitatea de a gestiona și prioritiza proiecte multiple.
- Orientare spre soluții.
- Bune cunoștințe de limba engleză.
- Cunoștințe bune de operare PC (Excel, Word).
Descrierea jobului
Descrierea jobului
Sprijină Managerii de Proiect în toate problemele contractuale/comerciale, fiind responsabil cu verificarea respectării condițiilor și termenelor contractuale, pe toată durata derulării contractelor dintre companie și beneficiari.
Responsabilități principale:
Sprijină Managerii de Proiect în toate problemele contractuale/comerciale, fiind responsabil cu verificarea respectării condițiilor și termenelor contractuale, pe toată durata derulării contractelor dintre companie și beneficiari.
Responsabilități principale:
- Menține actualizată în permanență documentația contractelor și asigură revizuirea periodică, urmăreste drepturile și obligațiile contractuale; identifică oportunități și amenințări în contracte.
- Evaluează detaliile contractuale, pregătește și redactează notificări de revendicare, analizează propunerile de ordine de variație împreună cu justificările de plată, formulează răspunsuri la reclamații, după caz.
- Elaboreză propuneri de modificare aferente lucrărilor suplimentare sau optimizărilor aduse proiectului.
- Colaborează cu Planner și Managementul de Proiect pentru analiza de impact de timp și gestionează analiza întârzierilor din punct de vedere contractual pentru pregătirea revendicărilor și a strategiei de gestiune contractuală.
- Informează în permanență Managementul de Proiect cu privire la statusul contractelor, inclusiv cu privire la potențiale variații/reclamații/încălcari ale contractului.
- Oferă asistență contractuală practică echipelor de proiect pentru a rezolva problemele de zi cu zi si asistă managerii de proiect în relațiile lor cu managementul contractual al partenerilor.
- Oferă o viziune contractuală ușor de înțeles asupra aspectelor privind angajamentele companiei față de beneficiari, parteneri și principalii furnizori.
- Contribuie la procesul de luare a deciziilor companiei cu privire la declanșarea disputelor și/sau a litigiilor.
- Ridică orice problemă care necesită consultanță juridică în atenția unui consultant juridic
- Gestionează contractele principale și oferă suport în administrarea contractelor de subcontractare/ furnizare/prestări servicii.
- Redactează corespondența către beneficiari, consultanți, subantreprenori, prestatori și/sau furnizori, conform cerințelor Managementului de Proiect.
- Se asigură că toată corespondența oficială este revizuită pentru conformitatea/implicațiile contractuale.
- Pregătește și se asigură că acțiunile contractuale corespunzătoare sunt întreprinse în timp util, monitorizează conformitatea de către personalul proiectului.
- Bonuri de masă.
- Abonament medical clinică privată.
- Mașină de companie.
- Laptop și telefon de companie.
- Zile suplimentare de concediu de odihnă pentru angajații cu vechime.
- Perspective de dezvoltare profesională.
- Activități recreative cu echipa.
- Oportunitatea de a lucra alături de o echipă de profesioniști, într-o companie cu tradiție și renume!
Descrierea companiei
Înființată în 1991 cu capital integral privat, SOMET SA este o companie cu tradiție și experiență pe piața românească, specializată în lucrări mari de infrastructură subterană și cu vastă experiență în construcții civile.
De-a lungul traiectoriei profesionale, SOMET s-a detașat pe piața de construcții din România ca și companie specializată în construcții de metrou, menținându-și până în prezent poziția de lider în acest domeniu.