Candidatul Ideal
- cunoştinţe de contabilitate primară – constituie un avantaj
- experiență utilizare Saga Software
- cunoştinţe foarte bune de utilizare PC (Windows, E-mail, Microsoft Word şi Excel)
- cunoştinţe de secretariat;
- capacitate de organizare a timpului, sarcinilor şi locului de muncă;
- capacitate de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în acelasi timp;
- capacitate de a respecta termene limită;
- atenţie către detalii, foarte bună capacitatea de organizare a sarcinilor primite;
- persoană sociabilă, cu abilităţi de bună comunicare şi relaţionare
- flexibilitate
- experiență utilizare Saga Software
- cunoştinţe foarte bune de utilizare PC (Windows, E-mail, Microsoft Word şi Excel)
- cunoştinţe de secretariat;
- capacitate de organizare a timpului, sarcinilor şi locului de muncă;
- capacitate de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în acelasi timp;
- capacitate de a respecta termene limită;
- atenţie către detalii, foarte bună capacitatea de organizare a sarcinilor primite;
- persoană sociabilă, cu abilităţi de bună comunicare şi relaţionare
- flexibilitate
Descrierea jobului
- înregistrarea corectă a tuturor datelor de contabilitate primară în programul de gestiune dedicat.
- procesarea extraselor bancare şi a registrelor de casă
- întocmirea de facturi, avize, chitanţe
- ordonarea şi completarea la zi a tuturor documentelor financiar-contabile
- realizarea situaţiilor şi a rapoartelor specifice
Alte informaţii:
Program lucru: Luni – Vineri (orarul se va stabili de comun acord)
Salariul se va discuta la interviu.
Descrierea companiei
Suntem un grup de firme cu mai multe domenii de activitate in horeca.
Joburi similare