Candidatul Ideal
- Cunoaștințe foarte bune MS Office;
- Responsabilitate, spirit de inițiativă, integritate, lucru în echipă și organizare;
- Acurateţe în modul de lucru, rigurozitate, atenţie la detalii;
- Abilități dezvoltate de analiză şi sinteză;
- Experiență de lucru în SAP – poate fi un avantaj;
- Cunoaștințe de limbă engleză la nivel mediu – poate fi un avantaj.
- Minim 3 ani experință în contabilitate;·
- Cunoaștințe foarte bune a legislației și a Codului Fiscal;
Descrierea jobului
Responsabilitatile Rolului
- Emiterea din ERP a facturilor de marfă (Ingrasaminte si Motorina)
- Inregistrarea in ERP a facturilor de achizitie marfa
- Operarea clearing-urilor in ERP pentru facturile de achizitie inregistrate
- Verificarea jurnalului de cumparari pentru facturile de achizitie înregistrate;
- Urmarirea situatiei componentei de avans marfa
- Pregatirea dosarelor pentru diverse controale:Garda Financiara,Politia Economica,ANAF,Audit extern
- Arhivarea documentelor contabile
Descrierea companiei
Agricover Distribution SA