Candidatul Ideal
Ce așteptăm din partea ta?Experiență de minim 5 ani în domeniul financiar-contabil și competențe dovedite privind managementul echipei;
︀︈︅︅︇︀︈︅︂︆︄︆︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎Cunoștințe softuri de contabilitate SAGA, WINMENTOR, cât și suita MsOffice;
Autonomie in gestionarea sarcinilor contabile, inclusiv contabilitate primara si facturare.
Cunoștințe temeinice ale legislației fiscale în vigoare, a legislației contabile;
Să fi o persoană pozitivă ce manifestă dorință de învățare permanentă;
Să îți placă să lucrezi atât singur/ă, cât și înconjurat/ă de oameni;
Să fi o persoană cu gândire analitică și rațională, orientată spre a găsi și a rezolva situațiile apărute, cât și respectarea termenelor limită;
Abilitatea de a lua totul pas cu pas, astfel încat să ajungi la rezultatele dorite;
︀︈︅︅︇︀︈︅︂︆︄︆︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎Cunoștințe softuri de contabilitate SAGA, WINMENTOR, cât și suita MsOffice;
Autonomie in gestionarea sarcinilor contabile, inclusiv contabilitate primara si facturare.
Cunoștințe temeinice ale legislației fiscale în vigoare, a legislației contabile;
Să fi o persoană pozitivă ce manifestă dorință de învățare permanentă;
Să îți placă să lucrezi atât singur/ă, cât și înconjurat/ă de oameni;
Să fi o persoană cu gândire analitică și rațională, orientată spre a găsi și a rezolva situațiile apărute, cât și respectarea termenelor limită;
Abilitatea de a lua totul pas cu pas, astfel încat să ajungi la rezultatele dorite;
Descrierea jobului
Principalele responsabilitati(contabilitate completa: primara si generala)
- Inregistrarea corecta si la timp a tuturor documentelor si operațiunilor financiar-contabile ale companiei legate de achiziții, vânzări, bancă, casă, fișă de cont furnizori/clienți, salariati, mijloace fixe, stocuri, obiecte de inventar, cu respectarea legislației în vigoare și conform politicilor contabile agreate de companie privind înregistrarea pe conturi analitice si pe centre de cost;
- Tinerea evidentei stocurilor si mijloacelor fixe, operarea transferurilor între gestiuni, verificarea intocmirii bonurilor de consum ;
- Verificarea și analiza soldurilor conturilor de mijloace fixe, materii prime, produse finite, clienți, furnizori, conform cu situatiile analitice corespunzatoare;
- Tinerea evidentei scadenţelor de plăti si incasari in relatiile cu terti (furnizori, clienti, institutii financiare, bugetul de stat);
- Completarea Registrului de evidenta a salariatilor in aplicatia REVISAL;
- Intocmirea lunara a lucrarilor de inchidere contabila, a balantei de verificare, a jurnalelor de achizitii si vanzari, a declaraţiilor fiscale si a oricaror alte raportari catre institutiile statului;
- Intocmirea situatiilor financiar-contabile anuale: bilanţul, contul de profit şi pierdere, situaţia fluxurilor de trezorerie, notele la conturile anuale;
- Respectarea politicilor contabile și a procedurilor interne ale companiei; actualizarea politicilor contabile ale societatii conform legislatiei in vigoare;
- Reprezentarea societatii in relatiile cu bancile si organele de control fiscal ale statului;
- Pregatirea informatiilor si documentelor solicitate de institutii financiar-bancare in relatie cu creditele societatii;
- Pregătirea rapoartelor solicitate de conducere;
- Gestiunea și arhivarea documentelor.
- Inregistrarea corecta si la timp a tuturor documentelor si operațiunilor financiar-contabile ale companiei legate de achiziții, vânzări, bancă, casă, fișă de cont furnizori/clienți, salariati, mijloace fixe, stocuri, obiecte de inventar, cu respectarea legislației în vigoare și conform politicilor contabile agreate de companie privind înregistrarea pe conturi analitice si pe centre de cost;
- Tinerea evidentei stocurilor si mijloacelor fixe, operarea transferurilor între gestiuni, verificarea intocmirii bonurilor de consum ;
- Verificarea și analiza soldurilor conturilor de mijloace fixe, materii prime, produse finite, clienți, furnizori, conform cu situatiile analitice corespunzatoare;
- Tinerea evidentei scadenţelor de plăti si incasari in relatiile cu terti (furnizori, clienti, institutii financiare, bugetul de stat);
- Completarea Registrului de evidenta a salariatilor in aplicatia REVISAL;
- Intocmirea lunara a lucrarilor de inchidere contabila, a balantei de verificare, a jurnalelor de achizitii si vanzari, a declaraţiilor fiscale si a oricaror alte raportari catre institutiile statului;
- Intocmirea situatiilor financiar-contabile anuale: bilanţul, contul de profit şi pierdere, situaţia fluxurilor de trezorerie, notele la conturile anuale;
- Respectarea politicilor contabile și a procedurilor interne ale companiei; actualizarea politicilor contabile ale societatii conform legislatiei in vigoare;
- Reprezentarea societatii in relatiile cu bancile si organele de control fiscal ale statului;
- Pregatirea informatiilor si documentelor solicitate de institutii financiar-bancare in relatie cu creditele societatii;
- Pregătirea rapoartelor solicitate de conducere;
- Gestiunea și arhivarea documentelor.
Descrierea companiei
Compania SC SOLEN ACTIV TRADING SRL , recunoscuta pentru raportul calitate/pret al produselor sale, are ca principal obiectiv, comercializarea unor produse de o calitate cat mai buna, cu preturi avantajoase adaptate pietei din Romania.
Inca de la infintare pana in prezent, compania a cunoscut si cunoaste o dezvoltare constanta datorata atat raportului pret/calitate cat si serviciilor postvanzare oferite partenerilor nostri.
Inca de la infintare pana in prezent, compania a cunoscut si cunoaste o dezvoltare constanta datorata atat raportului pret/calitate cat si serviciilor postvanzare oferite partenerilor nostri.
Joburi similare