Candidatul Ideal
- Studii superioare;
- Microsoft Office;
- Experienta cel putin 5 ani;
- Limba engleza;
- Cunostinte program contabilitate CIEL/ SAP
- Microsoft Office;
- Experienta cel putin 5 ani;
- Limba engleza;
- Cunostinte program contabilitate CIEL/ SAP
Descrierea jobului
- Inregistreaza deconturi angajati;
- Inregistreaza in contabilitate facturi de furnizori;
- Tine evidenta stocurilor de marfuri pentru companie;
- Inregistreaza in programul de contabilitate extrasele bancare;
- Efectueaza plati, ridica si depune numerar in banca;
- Completeaza formularele pentru actualizarea dosarelor pentru cunoasterea clientelei si pentru participarea la licitatii;
- Intocmeste situatia cheltuielilor pentru angajati;
- Aloca incasarile de la clienti pe facturile emise si verifica situatia cu facturile neincasate;
- Efectueaza analiza debitorilor si creditorilor si comunica cu acestia in vederea reconcilierii si reglarii soldurilor;
- Completeaza formulare pentru obtinerea certificatelor de rezidenta fiscala;
- Mentinerea relatiei cu banca si institutiile statului;
- Intocmeste situatii solicitate in vederea desfasurarii auditului;
- Arhiveaza documentele primare ori de cate ori este necesar ;
- Participa la inventarierea patrimoniului la sfarsitul anului;
- Alte atributiuni conexe
- Inregistreaza in contabilitate facturi de furnizori;
- Tine evidenta stocurilor de marfuri pentru companie;
- Inregistreaza in programul de contabilitate extrasele bancare;
- Efectueaza plati, ridica si depune numerar in banca;
- Completeaza formularele pentru actualizarea dosarelor pentru cunoasterea clientelei si pentru participarea la licitatii;
- Intocmeste situatia cheltuielilor pentru angajati;
- Aloca incasarile de la clienti pe facturile emise si verifica situatia cu facturile neincasate;
- Efectueaza analiza debitorilor si creditorilor si comunica cu acestia in vederea reconcilierii si reglarii soldurilor;
- Completeaza formulare pentru obtinerea certificatelor de rezidenta fiscala;
- Mentinerea relatiei cu banca si institutiile statului;
- Intocmeste situatii solicitate in vederea desfasurarii auditului;
- Arhiveaza documentele primare ori de cate ori este necesar ;
- Participa la inventarierea patrimoniului la sfarsitul anului;
- Alte atributiuni conexe
Descrierea companiei
Compania Mediapost Hit Mail este specializata in servicii de marketing direct, administrare de baze de date, telemarketing, infoline, mobile marketing, online marketing si suport logistic pentru promotii. Este membru FEDMA (Federation of European Direct Marketing) si membru fondator ARMAD (Asociatia Romana de Marketing Direct). Din martie 2009 face parte din grupul Postei Franceze.